Ne každá akce dopadne přesně podle představ

Vzal jsem dneska silničku, do camelu pár hadrů na převlečení a vyrazil do Prahy. Norové strašili, že večer má pršet, tak jsem vyrazil radši o něco dřív, než byl původní plán. Chvilku to vypadalo dobře, ale už když jsem nad Varama vyjel na Pilu, koukám, že jedu rovnou do toho nejčernějšího mraku. Ale blesky vypadaly, že choděj bokem po levý ruce nad kopcema, tak si říkám, že by se mi to třeba mohlo vyhnout.

Za chvilku, 40 kiláků od baráku, mě to najednou smetlo. Chcanec velikej, tak jsem zaplul pod nejbližší keř, natáh bundu a čekal, až to přeběhne. Po čtvrt hodině byl keř i já durch a začínala mi bejt fakt zima, tak chci sednout na kolo, že přejedu do nějakýho lepšího úkrytu, když najednou záblesk a rána, že jsem málem ohluchnul. Krčim se k zemi a posranej upaluju zpátky pod muj keř.

 

Půl hodiny to tříská snad přímo vedle mě a já se krčim u země a klepu se zimou a strachy. Když to přestalo aspoň mlátit, na nic jsem nečekal, skočil na kolo a přejel do nejbližší vesnice, vlez k někomu na zahradu a schoval se na terase. Jenže po další skoro hodině déšť furt na stejnym levelu a já už se klepal jak odsouzenec na elektrickym křesle. Takže jsem definitivně nechal Prahu Prahou, naházel na sebe všechno oblečení včetně bavlněnýho trika, mikiny a šusťáků na večer, sed na kolo a mastil domů.

 

Když už jsem tu hromadu oblečení a vody na sobě za Varama konečně trošku vohřál, ozvalo se v Sedleci zlověstný zasyčení a já jel po prázdnym zadnim. Dvakrát se mi do toho nechtělo, ale rychle jsem to přezul a mazal dál. Když se to samý zasyčení ozvalo o pět kiláků dál před  Děpoltkama, už mi to bylo nějaký divný. Aha děravej plášť.

 

Tímto děkuju Návovi, že mi udělal taxíka, abych nemusel těch zbylejch osum kiláků domů ještě pěšky a můžu bejt jedině rád, že se mi to nestalo třeba šest hodin cesty od baráku. Asi je načase s tou karmou začít něco dělat.

One thought on “Ne každá akce dopadne přesně podle představ

Zanechat Odpověď

