Jakej byl 2013

nahled37-2013_08_2

Tak tu mam zase shrnutí celýho posledního roku. Jen tak pro sebe, abych si urovnal v hlavě, že to nebyl promarněnej čas, že to byl rok prožitej naplno. Jestli to zajímá i někoho dalšího, tak hurá, čtěte dál.

V LEDNU to šlo s počasím od desíti k pěti, sníh mizel a já si hned pěkně odřel moje nový běžky od pana Salomona. Ke konci měsíce už se ale zima zase umoudřila a navíc jsme si kromě hoblování místních stop zajeli na víkend do Jizerek a Krkonoš.

2013_01_1

Jeden víkend v ÚNORU přijeli ke Stokládům na chatu Čárys s Andym, nakopli jsme starej skůtr a tahali se na kopec a já zas jednou provětral kromě dvou ouzkejch prkýnek i to jedno široký a ryl držkou v prašanu. Na Božáku jsme si zajeli noční běžkovej Závod světlušek a taky jsem si zajel do Prahy za Petrem Heiníků do RB pro novou silničku.

2013_02_1

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V BŘEZNU jsem si už potřetí zajel běžkařskej Karlův běh, letos šíleně rychlej, když se jelo jenom 22 kiláků. A taky jsem odstartoval běžeckou sezónu v Plzni na Norbiho dvanáctce.

Karlùv bìh

2013_03_2

DUBEN byl závodama nabitej k prasknutí. Z Varskýho jarního MTB seriálu Bahno jsem si zajel Letňák a Čankov, zaběhl jsem si svůj oblíbenej Běh na Mědník a novej krásnej terénní Půlmaraton kolem Hasištejna a dal dva duatlony – v Chodově, kde jsem se ke svýmu překvapení celou dobu honil s Děbim a v Merklíně, kde jsem bohužel zabloudil a nedokončil.

2013_04_12013_04_22013_04_32013_04_42013_04_5

V KVĚTNU jsme už popátý změřili síly na trailech u Roba v Kraslicích na jeho Ilegál Enduru. Zaběhnul jsem si svuj první maraton v životě, další běh do vrchu Merklín-Plešivec a koncem měsíce jsem se jedno sobotní odpoledne urval z nejdeckýho Enduro Campu a odskočil si do Varů zaběhnout půlmaraton.

Kraslice, závod, 20132013_05_22013_05_32013_05_4

V ČERVNU jsem ve dvanácti stupních vymrznul na prvnim letošnim triatlonu – půlironmanskym Czechmanovi. Ostrovská Xterra už byla jinačí paráda, poprvý jsem šel dlouhou trať, chtěl jsem se doma předvést a pěkně jsme si to s Děbim jeli spolu, dokuď jsem nedostal v druhym depu penalizaci za rozeplou helmu. Po Xteřře mě ale začala bolet levá noha a já začal lítat po doktorech a přestal běhat. Tak jsem radši hodil obě kola do auta a odjel do Budějic na sraz z vejšky a udělal si tam asi nejhezčí letošní bajkovej vejlet přes Kluka a Kleť. Odtamtaď jsem se přesunul do Česko-Saskýho Švýcarska za Návou na soustředko malejch běžkařů, kde už to byly samý zákazy a déšť, takže tam už to s tim kolem tak slavný nebylo.

2013_06_12013_06_22013_06_3

V ČERVENCI přijeli kluci ze Sportful Centra k nám do Nejdku na traily, zajel jsem si svůj první silniční závod Ostrovskou stovku a odjel za Návou na Jahodovku na další soustředko lyžařskejch dětiček, kde jsem na silničce brázdil německou stranu těch našich kopců a zkoušel po třech tejdnech zase běhat s ortopedickejma vložkama. Levá noha bolet přestala, ale začala bolet pravá holeň a lítání po doktorech začalo nanovo mě bylo jasný, že z letošního velkýho ironmanskýho snu nebude nic.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V SRPNU jsem teda přestal běhat a plavat a naplno se obul do kola. Cestou do Chorvatska jsme se na den zastavili ve Slovinsku a, zatímco ostatní ťapali po horách, já si vyšláp na silničce na průsmyk Vršič. Zajel jsem si varskýho Artmanona a prunéřovskej Hasištejn Bike na stejný trase, na který jsem na jaře běžel půlmaraton. Kromě toho jsme s klukama jeden prodlouženej víkend vzali baťůžky a za dva a půl dne přejeli Krušky z Děčína k nám na západ.

Obraz0405  2013_08_1OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V ZÁŘÍ jsem si už podruhý neskutečně hrábnul na 110km dlouhejch Sudetech, udělali jsme s klukama z Witte Bike Teamu další ročník dětskýho triatlonu a naše série ilegálních enduro závodů se završila v Nejdku. Protože se mi minulej měsíc zalíbilo toulat se po kopcích na kole s baťůžkem, vzal jsem jeden víkend zas na záda pár věcí a odjel na na Božák na Jahodovku, v sobotu přejel na traily na Rabenbergu, kde jsem se povozil se Špagátem a Honzou z Plzně a večer jsem sjel za Jindrou na Tisovou, kde jsme druhej den pojezdili místní traily s klukama a holkama brněnskejma.

sudety2013_08Nejdek ilegal enduro race 20132013_09_2

V ŘÍJNU jsem dokončil rehábka a chtěl začít zase běhat, ale noha vydržela nebolet jenom dva tejdny, tak jsem se rozhod, že už to letos nebudu pokoušet. Přifařil jsem se ke klukům na jejich tradiční bajkovej vejlet přes Prostor do Kadaně nebo odjel na Šumavu na Čemba víkend na Javorickejch okruzích. Moc se mi takovou dálku samotnýmu nechtělo, ale nakonec se z toho vyklubal jeden z nejlepších letošních víkendů vůbec plnej zábavnejch pěšinek, bezchybnejch výhledů, starejch známejch i novejch tváří. Sezónu trailovýho ježděni jsme na konci října uzavřeli už klasicky West Style Ride Outrem v Nejdku, Sokolově, Kraslicích a letos navíc Rabenbergu.

2013_10_1

2013_10_2

V LISTOPADU jsem si zajel ještě jeden sranda závod Krušnohorskej Žluťák z Damic na Klínovec nebo jsme s Jindrou a Černochem odjeli zabajkovat do Plzně na krkavecký enduro a druhej den do Brd za partou ze Sportful Centra. Přechod z kola na běžky byl letos extrémně rychlej, když jsem se poslední pátek večer brodil na kole sněhem z Blatný z Witte Bike Team závěrečný a druhej den ráno už lyžoval  na Fichtlbergu.

2013_11_2

2013_12_1

Bohužel u běžkování jenom na Fichtlu zůstalo i v PROSINCI, protože zima furt nějak trucovala a tak se nikde jinde nejezdilo. Dokonce jsem začal zase chodit na stěnu a letos poprvý jsem si na štědrej den zalezl i venku na tradiční perštejnský Vánočce. Když už jsem začínal bejt fakt zoufalej, co budu ty dva tejdny vánoční dovčy dělat, rozhod jsem se na poslední chvíli strávit letošního silvestra trošku jinak a odjel do Nízkejch Tater na zimní přechod.

2013_12_2

2013_12_3

2013_12_4

5 thoughts on “Jakej byl 2013

  1. Beru to jako ponaučení, že tělo na takovou nálož nebylo připravený a když to nepujde, jsem ochotnej kdykoliv zase polevit. Začnu nějakejma minimalistickejma kroskama, pětiprsty snad taky jako doplněk.

  2. Ahoj Tomáši,nezlob se,ž píšu tady do komentů, ale nenašel jsem jinou možnost, jak kontaktovat někoho okolo ETBikez. Získal jsem pěknou práci v zámeckém parku v Duchcově, ošetřujeme tam stromy a práce to je na několik měsíců. Zima snad nebude dlouhá a rád bych si něco projel na Kruškách, nikdy jsem tam nejezdil a tak hledám kontakt na lokální znalce. Můžeš se mi prosím ozvat na mail? Děkuju a pěkný, už zimní, w-end. marťas

Zanechat Odpověď

