Pláně

nahled69-p2193292

Ve středu už jsem se nějak pomalu dal dokupy z tý mojí rýmičky a začal mít roupy, že bych druhej den vyrazil někam na běžky. Vít mě lákal na Božák na noční závod světlušek, ale mě se nějak úplně nechtělo. Když pak psal večer Náva na facebooku, že byl jezdit na pláních za Chaloupkama a že to nemělo chybu, bylo rozhodnuto. Po Karlovi jsem si zasloužil nějakou odměnu a já si jasně vybral prosluněný pláně namísto zmrzlý stopy ve svitu čelovky.

Takže ve čtvrtek jsem se hecnul a dorazil do práce už na půl sedmou, abych moh v půl třetí vypadnout, auto jsem nechal nad Hamrama na odbočce na Chaloupky a vyrazil. Lyže, na který jsem od Karla nešáh, nejely, stopa byla zmrzlá, hrbolatá a samá šiška a já nadával a nadával. Ovšem jenom do chvíle, kdy se přede mnou otevřelo Chaloupecký údolí a já opustil stopu a zakrojil lyže do pěticentimetrový vrstvičky prašanu na loukách. Od tý doby už jsem si jenom lebedil a mazal jsem to podél Rolavy až na Přebuz.

Jenom to sluníčko mi nějak chybělo a na Přebuzi mlha zhoustla tak, že když jsem překročil silnici a najel na rozlehlou louku, neviděl jsem nic než bílo a chvílema jsem měl obavy, abych vůbec trefil zpátky. Chvilku jsem tam ještě křižoval paseky, než mě začal tlačit čas a já se musel vydat stejnou cestou zpátky.

No a že jsou pláně takhle zmrzlý jenom pár dní v roce, vyrazil jsem pro jistotu v pátek zas. Zase jsem dojel na Přebuz, ale za silnicí jsem se dal tentokrát doprava, přejel zamrzlou louži, vydupal kopeček za chalupama a už se přede mnou rozevřelo Přebuzský vřesoviště a to teprv začla ta pravá zábava. Tady už nebyla ve sněhu jediná stopa, jenom pláň plná boulí a ostrůvků vřesu a stromků.

Tak a protože jsem kluk romantická, vzal jsem na pláně v sobotu dotřetice i Andy, aby si taky užila tu nádheru.

Ty vošklivý tmavý fotky jsou ze čtvrtka z mobilu, ty trošku hezčí jsou ze soboty, kdy jsem se obětoval a táhnul na zádech zrcadlovku. Bohužel ani jeden den se ta mlha nechtěla roztrhat.

DCF compatable JPEG Img DCF compatable JPEG Img DCF compatable JPEG Img OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

