Při podzimu zas nějaký to lezení

nahled74-2010-10-08perstejn01

V sobotu ráno Andy vypadla trénovat s koněma a tak jsem měl celou postel pro sebe a moh jsem se rozvalovat celý dopoledne. Jenže sluníčko mě za chvilku začalo lechtat na nose i přes zatažený žaluzie. No a v takovym počasí to by byl hřích lenošit doma.

Takže jsem vzal foťák a vyrazil za Andy nacvakat nějaký fotky, pak rychle k jejím rodičům na oběd a ještě s mastnou hubou a bramborákem v kapse rychle na skály do Perštejna. V rámci šetření planety pobralo Stokládů Mondeo pět lidí, dva psy i horolezecký cajky.

Voda se třpytí, skály hřejou, zlatý listí šustí, tak hurá na to. Teda, až mi někdo nahoru natáhne lano samozřejmě. Pro mě osobně to v sobotu bylo hlavně o velký pohodě než o nějakejch výkonech. Nevylez jsem v podstatě nic, ale stejně jsem si užíval ten den venku v nádhernym počasí. Nebylo to o radosti z vylezený cesty, ale o radosti z toho pohybu na skále, z pěknýho kroku nebo úseku cesty. Nepřelezu věci, který jsem předloni přelez, ale hrozně mě to baví. Až je mi skoro líto, že bude brzo zima a s lezenim bude zase šlus. Tak nějak tušim, že na jaře budu zas každej den na kole a lezení pujde zas do háje. Tak proč si neužít tyhle chvilky, kdy mě to baví.

Klucka natáhli pod skalama i slacklajnu a protože se k tomu nikdo moc neměl, nechal jsem za chvilku skály skálama a poctivě trénoval na lajně. Tam jsem zatim na nule, takže prostor pro progress je o to větší.

Nakonec jsme natahali nějaký dříví a vopekli buřta a slaninu k večeři. Když už se začínalo fakt stmívat, počůrali jsme voheň, rozloučili se s nadšenejma Pražákama, který furt ne a ne ze skály slízt, a mastili jsme domů.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

