Barvičky (podzimní pohodovej pojezd ve fotkách)

nahled75-img_4368

V pátek se venku udělalo fakt, ale fakt hezky a já už dopoledne koukal víc z vokna na barevný stromy a azurový nebe než do monitoru. Tomass očividně koukal taky a tak mi píše, co odpo, jestli pujdem na kolo. A na to já slyšim velice dobře, takže jsme dohodli sraz v půl čtvrtý u mě v Roli, že mu ukážu novej singl, co jsem v pondělí našel a trošku prosekal.

Jak už je dobrym zvykem, vyrážíme ne v půl ale ve čtyři pěšinkama u mě za barákem do Děpoltek a pak nahoru nad Novej Fojtov. Když vyfuníme kopec, zahlídne Tom vpravo ve svahu změť barviček ještě o trochu pestřejších než všude kolem a hlásí, že bysme tam mohli něco pofotit, když už na zádech táhne to zrcadlo. Odteď je mi jasný, že dneska toho moc nenajezdíme a že to bude už jenom těžkej modelling. Ale co, sezóna byla dlouhá a unavený jsme všichni, takže proč zase jednou neudělat místo dřiny pár fejsbukovek.

Takže chvilku fotíme a pak se přesouváme už konečně trošku z kopce na ten singlík. Začátek je jen vyšlapaná pěšina snad od srnek, kde bylo třeba trošku si pomoct mačetou, ale postupně se to rozšiřuje, až se z toho najednou, nějak nenápadně, že člověk ani nepostřehne tu změnu stává umělá cesta zaříznutá do svahu. I ta je ale nepoužívaná a tak je teď na podzim celá pokrytá zlatym listim. Celý to měří dvě stě tři sta metrů, ale jako zpestření vejletu je to fajn. Nevim, jakou má tohle místo historii, ale takovejch starejch cest je tu spousta a příští rok z toho snad projezdim něco víc.

Snažíme se tu nafotit nějaký smyky s lítajícim listím, ale nějak to neni vono, tak cvakneme ještě něco povedenějšího na konci singlu a pokračujem na Pozorku a do Nejdku.

Tom tu na Křižáku jde zejtra kros a já o tom taky furt ještě přemejšlim, takže si jedem ještě projet trasu, aby těch singlíků dneska náhodou nebylo málo a pak už každej domů svojí cestou.

Ale dost už keců, tenhle příspěvek měl bejt hlavně o fotkách.

img_4310 img_4368 img_4312 img_4313 img_4317 img_4318 img_4320 img_4325 img_4342 img_4356 img_4362

One thought on “Barvičky (podzimní pohodovej pojezd ve fotkách)

Zanechat Odpověď

