Teufelsteine …jsou skály kousek za hranicema

nahled76-p9242741

Jo, letos jsem toho na kole najezdil docela dost. Ne kvůli nějakýmu tréninku (vono ani neni na co trénovat, závodit nejezdim), ale prostě proto, že mě to letos fakt bavilo zase o kus víc, mam momentálně nalítáno něco přes tři a půl tisíce kiláků a dostavuje se nějaká únava. Jezdim sice víc a rychleji než na jaře, ale každej kopec dá přemlouvání a když to jde, tak ho radši nějak vobjedu a vůbec hledám sám sobě všelijaký výmluvy, abych si kus dřiny dycky ušetřil a kopec trochu vošulil. Navíc všechny pěšiny v okolí už znám nazpaměť a jezdit furt to samý mě nebaví. Takže se začínám čim dál častěji ohlížet po jiný zábavě.

Tak jsem si vzpomněl, že jsem před dvěma rokama docela dost lezl. Dost, né jako že dobře lezl, ale že jsem byl na skále dost často i na úkor kola, protože jsem s lezenim začínal a jako každá nová věc mě to bavilo moc. Letos jsem byl lízt dohromady dvakrát a tak jsem takhle na podzim zatoužil zase si něco zkusit vydrápat a poprat se se svym strachem.

Tak jsem v pátek v práci napsal Šwejkovi, že bysme mohli odpoledne něco polízt a von, že ho to už taky napadlo. Kontaktuju Stoklády a ty jsou pro a volej Teufely – skály kousek za hranicema, kde jsem ještě nikdy nebyl. Odpoledne teda vymetám pavučiny ze sedáku, hážu ho s ostatnim matrošem do kufru a za chvilku už stojíme pod skalama a koukáme na to.

Skály jsou tu od osmimetrovejch šudlaček až po třicetimetrovou věž, dost cest pětek šestek, vejš mě stejně nic nezajímá. My jsme šli se Šwejkem tři cesty, Stokládi navíc ještě věž. Docela jsem se potrápil, hodně se vybál, dost si zanadával, ale i užil pěkný úseky. Příště bude zas líp.

Pár fotek je tu. Žádný velký umění, foceno většinou stylem, jednou rukou jistim, druhou rukou fotim. No vobčas i voběma fotim a moc nejistim. Ten na skále sice dycky nadává tomu dole, ať nefotí a jistí, ale pak dole běží k foťáku podívat se na fotky ještě dřív, než se odváže z lana. Holt modelka je v každym z nás.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

