Kokořínskej singletrack

nahled78-p9052666

No jo, nebylo to tu úplně zadarmo, říkám si, když uklízim kolo do auta a vyndavám z pedálu kus pařezu. Ale tentokrát Andy nebude naštvaná na mě, dneska jsem trasu nevybíral já.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Když už jsme byli s Andy na víkend v Záluží u Čelákovic, zajeli jsme za Martinem a Zuzkou. Že prej nám ukážou Kokořínsko. No jo, jenže my neměli moc času, takže Kokořínsko se muselo smrsknout na jeden singl. Krásnou pěšinu namotanou pod skalama. Žádný nahoru nebo dolu. Furt pěkně po rovině. Ale makačka to byla i tak. Vždycky když jsem přehazkou obrousil kus skály, řidítkem odloupl kůru ze stromu nebo pedálem ukopnul kus pařezu, říkal jsem si, že tady se Andy nebude líbit. Neni to tu jenom o technice, ale i o síle. Před kořenama pořádně hrábnout, získat trochu rychlost a pak už nešlapat, nebrzdit, jinak jdeš nekompromisně dolu po svahu mimo cestu a musíš potupně poskakovat s jednou nohou nacvaklou, než se ti zase podaří rozjet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Když jsme dojeli na konec, holky to berou zkratkou k autům a my si to s Martinem dáváme pro změnu v opačnym směru. Výhoda vrstevnicovejch trailů. Ještě projíždí týpek na 29kovym singuláru s koženym sedlem a pevnou vidlí, dres Čemba. My se rozloučíme a vydáváme se stíhat Singulára. Když ho předjížídme, diví se, že tam někdo jede rychleji než von. Prej „Já tu byl letos asi jen čtyřikrát“ snaží se vykroutit. „No já jsem tu poprvý“ kontruju a necháváme ho funět za sebou.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jedeme to teď celý bez zastávky a hrozně mě to baví. Jen občas mrknu před sebe na Martina, když nevim jakou stopu, občas musim dohánět, když projede něco, kde já spadnu, jinak se snažim funět mu na záda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na konci ještě kecáme se Singulárem, vypráví o závodě v Itálii, na kterej se chystá. Nesmíš mít kolo novější než rok výroby 1987, na občerstvovačkách se podávaj sýry a víno.. Zajímavej podnik.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rozdělíme se a mažeme za holkama. Domluva trochu neklapla, ale naštěstí je stopujeme podle stop v blátě. Každej pozornej kluk totiž ví, co jeho holka vozí za pláště.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

