Zas jednou na kole s foťákem (nový nejdecký traily)

nahled83-p7092010

Moravák Víťa neponechal nic náhodě a enduro vyjížďku na dnešní odpoledne avizoval už asi tejden dopředu. Díky tomu se nakonec aspoň někdo sešel i když vedro bylo strašný. Ale jezdit je třeba a vopálit se, abysme byli kluci fešáci je taky třeba, takže se jelo.

U Brozíků před barákem se kromě mě a Víti sešel ještě Tomáš Kamaryťák a Stokláda. David nejel, páč byl asi línej vykouknout z vokna a podívat se, jestli už tam náhodou nejsme. Tak prej příště. Veseláč taky nejel, neznámo proč. Taky prej příště. Vostatní nejeli protože si vopalujou špíčky ve Francii či Itálii.

Zakousli jsme se teda do toho kopce a začali stoupat na Pajndl. Nikam se nezávodilo, věci možný i nemožný se cestou probrali, přesto jsme na kopci byli zpocený jak vrata vod chlíva. Z vrcholku Pajndlu jsme se svezli Víťanovo novou cestičkou. Fajn singlík, je to rychlý, vodsejpá to, žádný velký záludnosti až na jeden pěknej přejezd stromu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vyhodilo nás to nad Rosou, takže jsme přetraverzovali po šotolině a po modrym singlu nad Boubín, sfrčeli ho a kus pod nim odbočili na novej trail.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

XC trail. No je to zatim pracovní název, protože k tomu nějak sedí a zvykl jsem si tomu tak říkat. XC trail už má Rob v Kraslicích, já vim. Ale je to tak trochu podobnej styl. A podle mě se kluci nejdecký právě tam na jarnim enduru k tomuhle počinu nechali inspirovat. Vono teda XC je to proto, že to neni moc s kopce. Jinak lidi co si pod pojmem XC představujou šotolinový dálnice by tam asi zaplakali. A pro Kempery to asi taky moc nebude. Jé jak by tam ty závodníci s napínákem a dvoubrejlí nadávali. Je to taková motanice-drncanice v lese a občas to chce pořádně zabrat, aby to zas kousek jelo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Já tam byl dneska potřetí a hrozně mě to tam baví. Poprvý to bylo takový rozpačitý, nožka na zemi byla až moc často. Hned druhej den jsme to s Tomem projeli znova a už to bylo lepší. Na jeden zátah je to nejlepší. Musíš chytnout rytmus a dupat a vyvažovat a trochu přemejšlet a už si s tim hraješ a hrneš to. Dneska potřetí to bylo trošku roztahaný tim, že jsem chtěl něco pofotit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dole na trail navazuje ten konec Myší díry podél potoka, takže v podstatě z vrcholu Pajndlu nebo Perninskýho vrchu až do Nejdku se dá jet po trailech.

Žízeň jsme zhasili jednim pěnivym u Žáby a rozutekli se každej svym směrem. Já si ještě vyšláp na Suchou a svezl se domů ještě trochu s kopce.

4 thoughts on “Zas jednou na kole s foťákem (nový nejdecký traily)

  1. no pro mne včera dost mazec,páč od rána jsem drtil Krušky s rodičema tůristama z moravy a odpo s Váma tak mi na tom VP free začlo lehce docházet-hlavně na tom xc trailu-občas jsem si tam připadal s těmi zdvihy jak ve ždímačce-hehe,jinak fajn pojezd-příště už dorazím nabitej energií:-)

Zanechat Odpověď

