Velice všestranné sobotní odpoledne

nahled88-p4100916

Tak tu mám konečně letos taky něco o kolech. A hned vod každýho něco. Vono né, že bych o víkendu seděl na kole letos poprvý. Naopak. Letos na jaře mě to hrozně baví a jezdim fakt furt, až jsem sám zvědavej, jak dlouho mi to vydrží. Ovšem letos to zase posouvám o další krůček někam jinam. Řekněme pomalu pryč od freerajdu přes to backcountry, enduro, all mountain nebo jak tomu kdo dneska říká skoro bych řek až ke cross country, kde to samo všechno začalo a podle mě to ta jediná správná cesta, páč tlačit do kopce je nuda a lanovek je málo.

Takže hamtám, jak to jde a už mam letos namotáno nějakej 600 kiláků, jenže jezdim většinou sám a co vám taky vo tom furt psát a hlavně sám sebe nefotim a bez fotek podle mě neni report reportem.

Jenže pozor, řekli mi klucí Stokládů, nejen fyzičku, ale taky techniku je třeba trénovat. Takže měje to na paměti, vyrazili jsme v sobotu se Šterbissem (budu ho později docela hanět, tak ho napíšu se dvěma S, jak to má rád a jak je to nejdrsnější) směr nejdecký traily. Jsem na Štěrbise hodnej a jedem singlem podél kolejí a pak po silnici, ale i tak už pomalu začíná naříkat. V Nejdku je sraz s Radkem, volám mu..
„Kde jseš?“
„Doma, dávám nový destičky.“
„OK jedem k tobě.“
Radek byl předtim s Víťou Moravákem na Dead Bird Trailu, tak si říkám, asi je odbrzdil no. Dorážíme k baráku a Víťa nám vypráví story, jak si Radek nasadil nový destičky, jenže chybička se vloudila – zapomněl tam dát závlačku. Prej „mě to nějak nebrzdí.. jo voni tam nejsou ty destičky“. Takže takhle Radek o destičky přišel. Napodruhý už je vše na svym místě a jedem ve třech nahoru na traily a Víťa jde něco kopat na Sopku. Šviháme to po silnici, páč lesem jsem to jel nahoru ve čtvrtek a byl z toho pochod sněhem v tretrách a kraťasech – no nic moc.

Tak teda mažem po tý silnici a Štěrbis se hrozně ale hrozně loudá. Tak mu samozřejmě k tomu ještě nakládáme, šijeme do něj, že to Robovo enduro nedá a oslovujeme ho zásadně Štěrbo, což nesnáší a což já nechápu – je to koneckonců jeho jméno.

Ale i Šterba to dává a už stojíme nad Myší Dírou a sedačky jdou dolu a ruce na brzdy a drncáme si to dolu. Já už si maličko zvykám na nášlapy a už tu nevlaju tak moc jako předevčírem i když ještě to bude chtít hodně tréninku. Něco fotíme, když už to táhnu v baťohu a pak sjíždíme na fourcrossku.

Tady probíhaj nějaký dva tři skoky na začátku dráhy a na „dirtech“, ale jen co vytahuju foťák, všichni ožívaj a skáčou do umření (jo modelka je v každym z nás). Když jsme se dostatečně vyjančili, padá rozhodnutí dát ještě Sopku, kam se mi moc nechce, páč chci cestou domů dát ještě nějaký XC, ale jsem přehlasován a teda jedem.

Na Sopce zase dáváme nějakou fotku na „tom skoku co mu zmizel dopad a radek už se na něj nebojí“ a frčíme klopenkama dolu a potkáváme Víťu, jak staví nějakou hroznou vraždu, tak chvilku sedáme a kecáme. A doráží i Draxík, kterej se právě probudil s pěknou kocovinkou ze včerejší Žáby a dozvídáme se barvitý historky o buchtolapačovi Radkovi.

Pomalu se loučíme, kluci nejdecký jdou domů, Šterbis to valí domů po silnici a později mi píše, že málem zmrznul (ne asi) a já sbírám síly a ženu to ještě zadem za Pozorkou nahoru na Lužec a přes Fojtov a Smolný Pece domů, páč mi tady Křížák ve čtvrtek ukázal nááádherný singletracky…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA             OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Velice všestranné sobotní odpoledne

Zanechat Odpověď

