Odpolední popracovní běžky

nahled91-img00020-20100202-1646

Tak jsem se po dlouhých deseti letech přestěhoval z Plzně definitivně zpátky do Krušnejch. Teda já tu byl těch deset let skoro každej víkend, ale teď mam konečně možnost třeba po práci hodit běžky do auta a zajet se někam proběhnout. Od firmy to mam ke stopám v Hamrech půl hoďky, takže toho hojně využívám. Ta hodina a půl bruslení bohatě stačí a je to akorát do tmy a kdybych se moc loudal, mam vždycky pro jistotu v kapse čelovku. Nějak jsem si zvyknul jednou dvakrát tejdně takhle vyrazit. Vlastně pokaždý na stopy z Hamrů na Chaloupky a Jelení, protože je to prostě nejblíž, je to tam upravený a navíc ta příroda je tam prostě boží.

Minulej tejden jsem si to dal poprvý až na Jelení. Když jsem sjel z Jeleního vrchu dolu až k chalupám, byla skoro tma, já měl žízeň jako prase a s sebou nic, došlo mi, že to budu muset celý zas vyběhnout nahoru a že to nebude prdel. Pak z vršku už se zas naštěstí člověk skoro jenom veze. No ale to je jiná story.

Teď v úterý jsme vyrazili i s Andy, která má prázdniny a už skoro měsíc se fláká, protože je to šprtka a zkoušky měla hotový za dva tejdny. Nad Hamrama nás čekalo nemilý překvapení. Stopy na bruslení nebyly protažený a leželo tam asi deset patnáct čísel čerstvýho prašanu. No ale když už jsme tady tak to zkusíme ne? Andy radši hned zalezla do stopy a já se v tom zkoušel plácat. Co chvíli se mi do sněhu zapíchla špička a já šel k zemi. Za chvíli už jsem vypadal jako bruslící sněhulák. Ale několik rozbruslenejch stop v prašanu mi říkalo, že už to tu někdo dával a že to musí jít. Takže jsem se s tim chvilku pral, no a za chvilku už to šlo. A když se to v tom hlubokym trochu rozjede, je to prostě bomba.

Doběhli jsme teda jenom na Chaloupky, tam jsme dali menší photosession a radši to otočili zpátky, protože na louce toho bylo nafoukáno fest a tam už to fakt nešlo.

Fotky jsou z telefonu, takže prosím omluvte sníženou kvalitu obrazu, porucha není na vašem přijímači.

img00012-20100202-1642 img00021-20100202-1646 img00020-20100202-1646 img00018-20100202-1645 img00017-20100202-1645 img00016-20100202-1645 img00013-20100202-1643

3 thoughts on “Odpolední popracovní běžky

Zanechat Odpověď

