Petrohradskej boulder

nahled93-petrohrad03

Návrat do minulosti aneb čtvrt roku starý články jsou teď v módě

Tyhle kecy jsem sepsal už v říjnu, ale vymámit ze Stoklády fotky byl nadlidskej úkol. Zhruba v prosinci se mi to podařilo (asi dárek k vánocům) a od tý doby to tu hnije. Když jsem ale při pohledu na etbikez.com zjistil, že čvrt roku starý články teď prostě letí, neváhal jsem a peru vám to sem. Z úvodu je patrný, že jsem něco sepsal i o sobotě, kdy jsme byli na kole, ale to už by bylo vážně moc..

Takže víkend pokračoval nedělí, jak už to tak po sobotě bejvá a Andy byla pořád nemocná a mě se nechtělo sedět celej den doma. V sobotu bylo kolo, tak by to v neděli chtělo nějaký lezení ještě než to tu bude mít všechno pod palcem děda Mrazík. Tak se domlouváme se Stokládou na nějaký skály, ale Mates prej má lepší nápad. Než velký skály, aby jeden lezl a další dva dole mrzli, vyrazíme na bouldry do Petrohradu. Já tam nikdy nebyl, Mates taky ne, tak uvidíme. Stokládovic nový Mondeo letí nadzvukovou rychlostí a za chvilku jsme tam. Berem bágly a chvilku se motáme po lese než nacházíme první šutr, co se nám líbí. Chvilku blbneme s foťákama – jsme tu tři se třema zrcadlovkama, tak se chvilku fotíme navzájem jak partička teploušů – a pak už teda fakt jdeme lízt. Zkoušíme takovou spáru, která v jednom místě pěkně klouže a mě se nechce padat, tak to vzdávám, ale kluci se s tim oba perou. Pak ještě zkouší vedle nějakou chujovinu a jdem radši dál.

petrohrad01

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na Vajíčko. Vono to fakt vypadá jak vajíčko a je tam pár cest ze všech stran. Klucka si stoupnou na zem a někam šáhnou a už jsou skoro nahoře. Tak dávaj nějaký dvě cesty. Já jak jsem prcek, tak mam problém do toho vůbec nalízt. Nakonec se s jednou cestou za Králokovo neustálýho „boxuj! boxuj!“ a nemalý pomoci taky nějak peru a jsem nahoře. No jo, ale jak dolu? Dolu je to větší adrenalin než nahoru, nějak to scouvávám a nakonec mě kluci asi z půlky sundavaj.

petrohrad03

petrohrad04

petrohrad05

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

petrohrad07

petrohrad08

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

petrohrad10

Balíme cajky a jdem dál. Mates už je jak německej turista, z báglu mu čouhaj věci, v ruce táhne karimatky a rozloženej stativ, na krku foťák, radost pohledět. Pokračujem kolem nějakejch větších skal, kde nám srandovní týpek radí další bouldry. Ale dobře radí. Je už tu toho konečně trochu víc pohromadě a tak si každej nacházíme konečně to svý. Já nějaký lehčí věci, který vylezu, kluci zas nějaký píčoviny. Nakonec zkoušej něco, co už fakt nejde, já ještě blbnu na takovym malym převísku a balíme to a jdem k autu.

petrohrad11

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Akorát včas, protože nás chytá hroznej chcanec. U auta ještě fotíme luxusního žlutýho fiátka, skáčeme do Dodže a svištíme domů.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 thoughts on “Petrohradskej boulder

Zanechat Odpověď

