Dead Bird Trail – modelling v mlze s Golden Boyem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak v pátek jsem na sebe hodil košili a sáčko a vydal se na druhou hodinu na pohovor do Witte do Nejdku. Ale protože jsem chytrej kluk, hodil jsem do auta taky hadry na kolo. No a kolo samozřejmě taky.

Něco po třetí jsem měl ve Witte hotovo a mastil za Radkem, že podniknem nějaký svezení. Jenže do tmy už moc času nezbejvalo – tak akorát sklouznout se jednou na Dead Birdu.

Tak sedla nahoru a šlapem po áčku na Tisovou. Radek už radši hned u odbočky slejzá, protože za dva a půl kilometru přijde asi stometrovej kopec, takže nemá cenu šlapat. Tak si pochoduje a já vedle něj šlapu a rozebíráme mojí novou životní situaci, co práce, bydlení a tak.

Pak konečně taky chvilku jede a už jsme na začátku trailu. Radek jede první, má to najetý, tak se mi po chvilce ztrácí mezi stromkama, vyrážim na planinu a dostávám záchvat smíchu. Válí se pod mokrou pobořenou lávkou. Já nevim, ale na tohle by mě fakt nenapadlo jet. No zlepšil jsem si náladu a frčíme dál. Dáváme to v kuse skoro dolu, ale domu se nám ještě nechce. Takže tlačíme nahoru, že dáme nějaký focení. Mlha je hrozná, ale snad z toho něco vyleze.

Radek projevuje neskutečnej antitalent s foťákem v ruce. Já nevim, nejsem žádnej fotograf, ale dycky to nějak nastavim, blejsknu a aspoň tam je něco vidět. Pak mu dám to samý nastavení do ruky, udělám mu značku jako na tělocviku v prní třídě, kde má stát, on udělá cvak a je tam jen mlha nebo já bez hlavy a tak.

No, to málo, co se nám povedlo je tu. Pro dokreslení podzimní atmosféry, myslim, stačí.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 thoughts on “Dead Bird Trail – modelling v mlze s Golden Boyem

  1. Mokrá lávkaNo, něco už jednou zase muselo srazit můj pocit nesmrtelnosti a toho, že "jde přece všechno" Když jsem na to pak koukal, fakt bych popřel fyzikální zákony, kdybych to v tomhle stavu projel. Ale zkusit jsem to musel;)

  2. oukej … příště s náma jedeš fotit ty … jsem zvědavej na tvuj boj s mlhou … řek bych že tohle je aspoň nerozhodně

Zanechat Odpověď

