Radyně photoshooting (s GF a P2D2)

2009-07-20146

Tak už je ze mě taky profík, co ho na kole fotěj do prestižních médií. No trochu kecám. Nicméně jsme se nedávno vydali s Goodfellou pojezdit na Radyni. No teda právě že ani ne moc pojezdit. Záměr byl ne se svízt, ale udělat nějaký fotky. Sakra píšu jak Tatar…

Prostě sraz byl s Michalem P2D2, že uděláme nějaký fotky. Brzo jsem měl opět zjistit, že domluva s GF neni žádná procházka růžovym sadem a nejen já s tim mam občas problémy. Michal nás našel asi po půlhodinovym nahánění po lese…
„Kdape steee?“
„No u vodérny“
„Jakýpa vodérny? Tady jsou dvě.“
„No nevim. U vodérny.“
Když už jsme se našli, spustil Michal, že myslel, že bude fotit statický fotky malýho kola ve městě a né jěždění na velkym kole v lese a že na to nemá věci, že je nechal v autě, že je Goodfella vocas a že měl bejt dávno na grilovačce a že se na to vysere. Nadával ještě další hodinu a půl, co jsme ho – a on nás – honili po lese a vymejšleli, kde co bysme vymysleli.

Výsledek je tu. Na to, že to byly samý nesmysly, na který byl rozjezd tak na jedno šlápnutí, to podle mě neni zlý. Co řikáte?

Jo a poznámka: To, že tu mam čtyři fotky a GF jen jednu, neni důkaz mýho narcismu, ale holýho faktu, že mi víc svejch neposlal. To já jen tak preventivně… A už mlčim a mrkejte.

2009-07-20163

2009-07-20165

2009-07-20170

2009-07-20179

4 thoughts on “Radyně photoshooting (s GF a P2D2)

  1. prej nedávno 😀 to byl začátek prázdnin ne?příště ti z PREVENTIVNÍCH důvodů radši vědět nedam, bo bys měl zas jen kecy a připomínky;-)

  2. koukam ze mas ten samej problem jako ja… pokazdy mas ruku pred oblicejem 😉 ale jinak moc pekny

  3. krejsik – tohle si musi vyresit fotograf;-)jinak zapomel sem perryho pochvalit, jak se zlepsil v plzenstine

  4. ruka před obličejem je schválně … aby nebylo poznat že za mě jezdí dublérplzenštinu pilně trénuju samozřejmě

Zanechat Odpověď

