Německočeskej bikeparkovej weekend vol.2 – Špičák

imgp0138-copy

Tak kde jsem to skončil? Jo, dorazili jsme z Geissu na Špičák. V sobotu večer. Prej na párty.

Takže příjezd na parkáč, Čerw parkuje Guiseppeho, já stavim stan na mraveništi a v kopřivách. Hotovo a můžem na koncík. Jenže Čerw potkává nějakou kámošku a v tu chvíli pro něj přestává okolní svět existovat a jde s buchtou na „procházku“. Ještě, že doráží Pošvi a Pupák a já rázem nejsem sirotek. Posilňujeme se Jaggerem, otvírám si teplou Plzničku a jdem mrknout na první kapelku. Jméno si nepamatuju, ale sestava zajímavá – zpěvák s kytarou, neskutečnej týpek s klasickou velkou basou, saxofon, pozoun, bicí – neznělo to zle.

Dál už jen telegraficky. Gaspi a MT rozjížděj exhibici na dropu, z kol jim prskaj prskavky, kapely se střídaj, chlast teče proudem, kluci mě seznamujou se šumavskejma děvčatama, Líla zabíjí Pošviho napěněnym pivákem do vočí, ten jí za to roztáčí ve vzduchu, dál nevim, jdu radši na kutě, asi stárnu…

Neděle. Zbytky ze soboty k snídani a rychle na kopec, než se udělá fronta. Tratě jsou tu letos dvě – klasika z minulýho roku s několika příjemnejma novinkama a nová sjezdová, o který jdou zatim hrozný zvěsti. No uvidíme, nebudu předbíhat.

Na začátek samozřejmě známou trať (teda spíš známější – byl jsem tu minulej rok jednou). Tratička příjemná, hned napoprvý mi přijde, že se s ní peru líp než minulej rok. Že bych se přeci jen trochu vyjezdil? Nechce se mi věřit. Nicméně po včerejšku je to docela nálož na ruce a vůbec celkově jsem rozlámenej.

Tak to jezdíme a na lanovce se začíná dělat pořádná fronta. Je tu hrozně lidí, dobrý je, že potkáš kotel známejch, ale to čekání na lanovku je fakt dost a lidi se začínaj s přicházejícim polednem solidně smažit.

Jdem zkusit sjezdovou. Napoprvý samozřejmě hroznej trial a brzdy, ale některý pasáže fakt pěkný. Neni to jen vo sjezdu, ale je to proložený lávkama, přejezdama šutrů, zavřenejma zatáčkama.. fajn. Pak už jí dáváme jen jednou a něco na ní s Čerwem a Maacou fotíme. Jenže Maaca neni správná modelka jako Čerw a tak na nás po chvilce sere a jde radši jezdit než fotit. Začínaj mi odcházet desky, tak už se je snažim šetřit, pujčuju foťák Pošvimu a brousíme jen Black Friday Trail. Klopky asi to nejlepší na týhle trati, ale mě osobně nejvíc baví úplněj spodek – malej dropík ze zatáčky, kličkovanej single mezi stromama, přehopsat kořeny.

Dva dny ježdění se začínaj projevovat, mam toho plný brejle, tak jdu na klobásu a pívečko. Čerw několikrát dává poslední jízdu – domluva jak s Tatarem – a pak to konečně balíme. Čárys si stahuje fotky z mýho (pučenýho) foťáku a všem ostatním je slibuju poslat. Chvilku kecáme, ještě rychlá návštěva nedaleký zatopený pískovny, tady ovšem žabinec, na koupání to neni, tak zamáčkneme slzu a razíme každej ke svýmu domovu.

Pár ilustračních fotek. Prvních 5 ze zapujčený kouzelný zrcadlový krabičky, poslední dvě jsem ukrad na http://www.skocice.net/Spicak_2009/index3.html a http://eliii.rajce.idnes.cz/Spicak_bikepark_opening_-_2.cast/ Díky!

img_4487

imgp0138

imgp0145

imgp0149

imgp0165

imgp0223

snimek_617

2 thoughts on “Německočeskej bikeparkovej weekend vol.2 – Špičák

Zanechat Odpověď

