Magic City Prague

p1030686-copy

Sobota večer, Andy se učí a já si jdu po celodennim nicnedělání v našem hlavnim městě zaběhat do Kunratickýho lesa a v uších mi duní set DJ Trávy Magic City Prague. House neposlouchám, ale k běhání to mám rád. A Tráva se s tim nesere. Žádný zbytečný vokály, jen nekompromisní rytmus, kterej tě nutí šlapat jako stroj a zbytečně nezpomalovat.

 

Pomalu bude tma a moje myšlenky se začínaj toulat k dnešnímu rozhovoru u Andydědy, kterej se točil kolem přepadení a vražd v Kunratičáku. Serepes! Radši přemejšlim, jestli má cenu ještě jet do Úterý na dnešní kalbu a zejtřejší dual nebo zůstat v Praze a pojezdit tady. Nejistý počasí rozhoduje a Magic City vítězí.

Neděle ráno, k snídani toast s marmeládou, kakao a pár dílů Futuramy. Ty studenti teda umí žít. Nechávám Andy napospas Chemickýmu Inženýrství házim kolo do auta a ženu to po jižní spojce na Zbraslav. Na Závist. Byli jsem tu s Maňasem dva roky zpátky a tenkrát se mi tu hrozně líbilo. Neni to nic nebezpečnýho, takže se nebojim tam vyrazit sám.

Na parkovišti vytáhnu kolo, nasadim XC helmu, mrknu na slečnu, co prodává jahody a tlačim nahoru podél plotu. Je to teda fuška, nějak jsem zapomněl, jak je to dlouhý. Chvíli tlačim, chvíli jedu a jsem nahoře. Sedlo dolu a houpat se po Hočiminovi dolu. Tenhle trailík mě už tenkrát nadchnul. Hodně zábavy za málo peněz. Neni to skoro s kopce, takže nemusíš pak moc tlačit a přitom se příjemně svezeš. Na celopéru je to nějaký rychlejší než tenkrát na pevňáku. Nezastavuju a mastim to v kuse až dolu na parkoviště.

Převlíkám zpocený bavlněný tričko za dres, podruhý mrkám na slečnu s jahodama a jedu/jdu zas nahoru. Nahoře párkrát houpu jen ten trail, abych nemusel až dolu a už mě to pomalu přestává bavit. Chtěl bych na Točnou, která je podle mapy kousek, ale ještě jsem tam nikdy nebyl. Kdopak poradí. Maňas Tlustej si užívá v Rakousku a na sms odpovídá s tříhodinovym zpožděním, Kim to nebere, 200kláda to nebere, 100kláda to bere. Konečně! K letišti Točná, přes louku k vysílači a tam to je. Paráda.

Sjíždim dolu, naposledy mrknu na slečnu jahodovou a jedu do Komořan. Před letištěm cedule zákaz vjezdu. Pohledem do mapy to bude ještě kus cesty, takže beru jen XC helmu, do báglu kolena a svištim to lehkym švihem nahoru k letišti a přes pole k vysílači.. a nacházim tratičku.. a kurva! Tak tohle teda neni jen tak nějakej plácek. Je tu všechno. Moře dablů, ale fakt moře, dropy, wallridy, transfery. Hrozně lajn a nespočet kombinací.

A já hovado si vzal XC helmu. Potkávám nějakýho lokála a jsem trošku klidnější, že mi někdo aspoň zavolá sanitku, až sebou na nějakym nesmyslu říznu. O minutu později proti mě nahoru tlačí Maaca a Iuss. Svět je malej. Kluci tu nejsou poprvý a krotí to pěkně, ovšem nejlíp místní klučina, kterej to tu má fakt v paži. Já to jen tak projíždim a furt se divim, co tu je věcí a vymejšlim, kde bych začal. Napřed zkoušim takový bezpečný věci jako wallride nahoře, malej dropík a malý tráňo dole. Pak i větší transfer uprostřed parku. Ten se mi líbí moc, ale v tý skořápce na hlavě si furt nějak nejsem jistej.

Kluci mi raděj, jak se autem dostanu až k dráze, takže neváhám a sjíždim to pěknou cestičkou k autu a po chvilce bloudění jsem i s autem zpátky. Vytahuju integrálu a krunýř a jdu zaskočit ještě dabl před transferem. Za chvilku je z toho moje oblíbená kombinace a hrozně si na tom ujíždim. Prostě jsem se vyblbnul a to jsem tu díky mýmo strašpytl-štýlu naskákal tak dvacetinu. Sem se určitě chci někdy vrátit.

No jenže čas kvačí a docházej síly i zásoby jídla, takže s klukama příbramskejma jedem ještě na takovej nesmysl vedle v lese. Korýtko protkaný sem tam klopenkama a transferkama. Mohlo by to bejt zábavný, ale ještě to neni moc projetý, takže občas v džungli ztratíš stopu. Ani se nedivim, já mít vedle takovej hopsací park, taky sem nejezdim.

No a to už je fakt všechno a já na pokraji smrti hladem frčim za Andy na kolej na těstoviny.

Jo a pár fotek z Točný. Bohužel tma v lese si připisuje další vítězství nad mojí malou kouzelnou krabičkou na obrázky.

p1030685

p1030686

p1030690

p1030692

p1030693

p1030694

2 thoughts on “Magic City Prague

Zanechat Odpověď

