Rakovník a Žihle – pondělí velikonoční se strýcem Čerwoj

p1030052-copy

Takže zpět k minulýmu svátečnímu víkendu. V pondělí ráno jsem se probudil v Praze u Andy na koleji. Pomlázku jsem letos nějak prokoučoval, tak dostala jen rukou na holou, aby nám holka do roka neuschla, a tim byla moje křesťanská povinnost splněná. Posnídal jsem beránka, dal Andy hudlana na rozloučenou a vyrazil za Čerwem do Rakovníka.

Na druhej pokus jsem našel jeho baráček, vylekal tlustou kočku, počkal, až se panáček vyvalí a jelo se. Kousek za město, kde maj místní klucka ježdění. Tady na nás čeká ještě lokál Kovi, kterej je tu, jak jsem pochopil, nejpilnější stavitel. Tak to tlačíme nahoru na první tratičku.

Je to takovej singl, zábavnej bez nějakejch záludností v podobě skoků a tak. Zato záludnost je v podobě sypkýho povrchu. Je to tu hrozně suchý a udržet zatáčku je někdy fakt kumšt. Na voči pěkný, ale ještě bych se párkrát svez, abych to dostal trochu do ruky. Ale tlačení tu neni zadarmo a tak jdem na další novou trať, ať skouknem všechno.

Ta je v podobnym duchu, pěkný zatáčky a končí takovejma dvěma schodama ze šutru. Tu pak dáváme ještě jednou a něco na ní fotíme. Přijížděj další borci a asi nejvíc se zdržujem na horní části skákacího trailu.

Je to asi za nejmíň tlačení nejvíc zábavy. Já jsem měkkej a skáču jen transfer a hrozně mě bavěj dvě klopky za nim – jedna tě pošle do druhý ani nevíš jak a pěkně tě zrychlej. Kluci krotěj zkušeně všechny skoky.

Dáváme pauzu, protože slunce nás nešetří a najednou někdo hlásí „viděli jste to prase?“. Haha prdel, to víš že jo.. Ale najednou nás prdel přejde – kus od nás nahoře ve svahu si to běží divočák a rozhodně to neni žádnej drobeček. Já už zkoušim nejbližší strom, jak se mi na něj poleze, ale naštěstí si nás čuník nevšímá a mastí si to dál – asi za nějakou sviní.

Nakonec ještě fotim místního letce kosmonauta na přescesťáku, kterej je všechno možný, jenom ne málo. A pak už je čas udělat Rakovníku pápá a přesunout se do Žihle.

p1030044

p1030045

p1030047

p1030048

p1030050

Místní cesty trošku rallye, ale nějak jsme tam a tlačíme to hore. Cestou sleduju dřevěný stavby kolem trati a koukám, co by pro mě bylo jetelný. Dotlačíme to až nahoru, kde to začínáme najíždět.

Teda Čerw už to má najetý, takže si jezdí svý a já blbnu na těch menších věcech. Něco se tu snažíme pofotit, ale na mojí krabičku už je tma, takže ilustračně jen jedna fotka z klopenky. Pak to hrneme pomalu dolu a potkáváme místní kluky, jak tlačej nahoru. Na zajímavejch místech ještě zastavujem, ale už toho máme plný kecky, tak jedem k autům, dáváme ještě kofolu v Žihli a pak už každej svym strojem do Plzně.

p1030052

Celkově v Rakovníku se mi líbilo moc, tlačení je sice dost, ale když to tam neznáš, dá se to podle mě klidně celej den najíždět. Žihle je taky pěkná, ale ty dřevěný stavby už jsou na mě dost a chtělo by to najíždění ještě víc 🙂 Každá z těch lokalit si podle mě zaslouží víc než kolik jsme jí věnovali v pondělí, takže snad bude ještě příležitost se vrátit.

3 thoughts on “Rakovník a Žihle – pondělí velikonoční se strýcem Čerwoj

Zanechat Odpověď

