Všenory Emo Day!

p4114683-copy

Ne, nebojte, ve Všenorech se nekonal sraz kluků a holek v černejch uplejch gatích, s ofinou přes zmalovanej ksicht a hrozně smutnym kukučem (i když byla tam Aginka, tak to tam trochu emo bylo :-)). To jen Čerw dneska zahlásil „emo day“ a mě se to hrozně líbilo. Ve skutečnosti tam Engram organizoval akcičku s názvem Demo Day a jednalo se o pujčování kol, co dovážej.

Především šlo ale o super ježdění na týhle trati a pozdravení se s ksichtama, co člověk přes zimu nevidí. Původně jsem se tam nějak nechystal, ale nakonec to vyplynulo tak, že Andy zůstávala přes víkend v Praze a já se stal slaměnnym vdovcem a řešil co s víkendem. Nakonec jsem vymyslel ďábelskej plán – v sobotu Všenory, neděle romantika s Andy v Praze, pondělí Rakovník a Žihle s Čerwem.

Ve Všenorech jsem nikdy nebyl, ale prej to tam je tak, že si musíš domluvit s někym vývoz nahoru, protože šlapat to po svejch je vopruz. Po konzultaci s Radkem jsem to nakonec risknul a vyrazil s tim, že se nakonec k někomu přiseru.

Takže v sobotu ráno, den jak v červenci a já razim z Plzně poznávací jízdou po českých vsích, páč letos nemam dálniční známku. S nějakym blouděním jsem ve Všenorech kolem půl dvanáctý, s citroušem lehce hledám místečko na plnym parkovišti a jdu se oblíknout a sondovat jak nahoru. Radek s Karlosem hází kola k Ovarovi, auto řídí jeho ségra. Vidim drobnou holčičku, tak se jdu slušně zeptat, jestli bych se nevešel, ale než to stačim vykoktat už na mě „dělej dělej jedem“, zkušenym hmatem hází moje erbéčko na zadní nosič a už se vezem.

Jsme nahoře a vyzvídám, co je na trati za záludnosti. Poprvý jedu opatrně na voči a pocity jsou trochu smíšený, nahoře drkotavý zatáčky, vždycky, když už se do ní rozjedu, tak mě to někam vynese a musim se rozjíždět z nuly, dole různý varianty a nevim, kde co čekat. Navíc mi padá řetěz a kluky ztrácim a dole chvilku hledám, páč parkujem jinde. Druhá jízda už je o poznání lepší, trošku se seznamuju s tratí a další a další jízdy už mě neskutečně baví. Vršek je maličko rozbitej. Ale fakt maličko. Přesně pro mý zdvihy. Zbytek už je hladká bikroska a rychlá střelba. Líbí se mi, že je tu víc variant a všechny větší skoky se daj pěkně objet třeba klopenkou nebo malym dvojáčkem – prostě se tu vyblbne každej.

V autě je to na sedačce vzadu občas trochu gay party, ale hrajou nám k tomu Tři Ségry nebo písničky z pohádek, den jak prázdninovej, co víc si přát. Do toho Karlos vypráví neskutečnou story, jak chtěl Lepo nový samolepky na vidli. Jenže samolepky přišli na bílou Foxinu a on má černou a to přeci nejde. Tak jí nechal stříknout na bílo. Jenže mu to udělali nějakym žárovym nástřikem, takže gufera vevnitř seškvařený a podobný lahůdky. No happy end už si nepamatuju, každopádně u některejch lidí tunning nezná mezí 🙂

No nic, to bylo takový intermezzo a zpátky k ježdění.. Jednou jedeme i na protější kopec, kde jsou, co já vim, minimálně dva traily. Já jedu jen ten druhej. Je to pěkný, ale trochu skákavější, takže by to chtělo trochu najezdit – napoprvý na voči to moc neni. Spodek jsou serpentýny na břidlicovym svahu, což je neskutečně klouzavá kombinace. Karlos má trochu problémy a v jedný zatáčce to pokládá. Směju se jak hovado a pokládám to hned v další. Takže jednou dobrý, ale radši rychle zpátky na DH.

Jezdíme dál, dokud se k večeru počet lidí v dodávce nezačne tenčit a pak to balim i já, dávám kofolu a pokračuju do Práglu.

Na závěr ilustračně jedna moje fotka, kterou jsem vyhráb u Toma Němce na RAJČETI. Díky.

p4114683

Zanechat Odpověď

