První letošní skály

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak už i já jsme se po dlouhý zimě pomalu začal přepínat do letního módu a kromě kola jsem dostal i hlad po lezení venku. Tudíž minulej víkend jsme s Andy vyrazili z Varů, v Ostrově nabrali Šwejka a vyrazili do Perštejna. Ještě se za nás pověsila ve svym Bávu Šwejkovo nová „kamarádka“ Terka a jelo se.

Počasí bylo fakt letní. Došli jsme pod skály a vymejšlíme co by tak Šwejk natáh. Takže zkusíme Špinavou, která je na 2 dýlky. Já jí ještě nelez, tak uvidíme. Terka chvilku fotí a pak odjíždí a my 3 se s tim jdeme prát.

Šwejk to natáh do štandu a my lezem za nim a to samý pak nahoru. Nahoře pózujeme, poctivě se píšeme do knížky a jdem dolu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pak Šwejk natahuje ještě Vánočku a lezem tam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

To už doráží i Bishop s Káťou a my tušíme, že teď teprve přijde ta sranda. Když vidim jeho řetězy na krku a na rukou, na ruce potítko, na hlavě kšiltovku a brejličky, říkám si, že přesně takhle si představuju horolezce.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bishopovo kolínko..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pak jsme dali ještě nějakou koutovou cestu vedle Vánočky a tim máme pro sobotu vystaráno a mastíme na topinku a domů

….

Ale že je v neděli hezky, vracíme se na místo činu. Tentokrát i s Cipisem a Míšou a druhou Míšou a Romanem. Takže velká výprava. „Exmanželská“ bitka se nekonala a vše proběhlo v poklidu.

No teda vtipně to začalo už u Míšy, kde sedíme na ráno na kafíčku a zvonek, jdu otevřít a tam Cipis s Míšou a Míša na mě „huau“. A já „co?“ A ona zas „huau e?“ Aha! Má nějakou alergii a nateklej jazyk. Využívá toho ve svuj prospěch a chladí si jazyk tim, že vyžírá zmrzlinu z mrazáku. Když vidim, jak si s sebou chystaj brčko a podobný propriety, kdyby se začla dusit, říkám se, že to asi nebude prdel. Nakonec se asi nechala ukecat do nemocnice. Nebo ne? Ty vole fakt nevim – no to je v prdeli s tou mojí pamětí.

Takže teda střih a jsme v Perštejně. Já lezu se Šwejkem zas Špinavou, ale dneska s náma jde Terka, která leze poprvý a kejsneme tam docela dlouho. Ostatní lezou něco za rohem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Já pak zkoušim Fugase – dostal jsem se o kus dál než před zimou, takže spokojenost.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nakonec ještě Perštejnskou, kterou jsem zatim nikdy nevylez. Tentokrát končim snad metr před koncem, což na 30timetrový cestě nepotěší, ale pro mě to byla zas o kousek posunutá hranice, takže mam radost a můžu jet domů.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hned jsem jistější, když mě jistí Cipis..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Celkově luxusní víkend. První lezení po zimě, je paráda samo o sobě a tentokrát hned takovádle opalovačka. No co víc si přát.

Zanechat Odpověď

