Bříza dneska i před tejdnem

p1030003-copy

Tak dneska jsme byli pojezdit v Český Bříze. A před tejdnem taky. Takže to vezmu všechno dohromady letem světem.

Minulej tejden s Goodfellou a Čerwem. Oproti minulýmu roku, je tu posumutá jedna lávečka dál od dopadu, čehož jsem si ani nevšim a divil se proč tam hranim. To GF si toho všim a furt se rozmějšlel, jestli jí má dát. A pak je tu jeden novej step-up / step-down. Nahoru to nevypadá zle, ale dolu je to docela dálka, protože je do kopce a neni na něm rychlost. Na to doplatil Čerw, kterej ho jedinej zkoušel a asi při třetí hraně to odnesla přehazka. Fotky z minulýho tejdne skoro nejsou, protože když se GF postaví za foťák, tak to stojí za to. Naštěstí Čerw rozstřelil tu přehazku a fotil už pak jenom on 🙂 Ale vono se tý mojí krabičce prostě nechce, když se něco hejbe a je trošku míň světla. Jo a taky jsme potkali žokejku v elasťákách a sexy holinkách. Ale šla jen kydat hnuj a žádný ježdění nebylo.

p1020966

p1020967

p1020983

p1020984

p1020987

Dneska jsme byli jen s Čerwem. Nic zajímavýho se nám nepřihodilo. Já si svoje restíky nechal zase napříště a drop ani step-up jsem tam nezaslal. Zato Čerw se pochlapil a dal větší gap na konci tratičky. Dneska jsme žádnou žokejku nepotkali, jen na duhym konci louky sedělo na koni cosi a asi hodinu se to nehejbalo a Čerw říkal, že je to nějaká hypoterapie. Já nevim, já myslel, že hypo je hroch, ale nechtěl jsem mu kazit radost. Dneska fotky o trošku lepší, protože nefotil Goodfella. Ale jen o trošku.

p1020989

p1020991

p1020992

p1020997

p1020998

p1020999

p1030001

p1030003

6 thoughts on “Bříza dneska i před tejdnem

  1. radsi nebudu komentovat perryho rejpani, je videt, ze jeste neni tak velkej (rozumej dospelej) jak se muze zdat.

  2. čerwe umim fotit ne ty vole? ne jako GF 🙂 s těma dvěma z dropu a ze step-upu jsem sem si musel trochu pohrát aby tam bylo něco vidět

  3. no jako podle toho co sem viděl na tom foťáku tak mi bylo jasný že si s nima pohrát musíš:D ale nevypadaj zle:D

Zanechat Odpověď

