Zewling po Plzni

p1020951-copy

Ve středu razíme s Goodfellou na kolo a muj plán je omrknout skoky u nemocnice na Lochotíně, kde jsme ještě nebyli a pak dojet ještě na Krkavec a pojezdit i tam. GF na to jadrnou plzenštinou, že jsem blááéézen a že to nedáme. No uvidíme.

Sraz je po práci pod mostem Milénia a bereme to zadem kolem Štruncáku podél řeky a k nemocnici. Z lochotínskejch kolejí nás zahlíd Čerw a volá a za chvilku je u nás.

Tak jsme na místě a koukáme na to. Je tu jedna lavice, kde si můžeš vybrat několik variant. Ostrej transfer doprava, naskočit na ní jako step up a vyslat drop za ní do takovýho bordelu a nebo využít druhej odpal zleva a přeletět jí rovně do dopadu transferu.

p1020954

A pak je tu ještě dvojáček, kterej neni velkej, ale je to takovej ten typ s krátkym vodrazem, co tě nakopne a pošle do ukázkovýho heiníka. Tak chvilku blbnem na lavici, převážně do toho tráňa a pak rozumujem nad dvojáčkem. Nakonec jsem netradičně já ten nejodvážnější a votvírám ho. Trošku za dopad, ale obavy z heiníka se nepotvrdili, tak ho vysílá i Čerw. GF si svý trumfy nechává na později 🙂

p1020951

p1020953

Přesouváme se o kousek dál, kde má bejt nějakej malej přescesťáček přes pěšinku. Podle Čerwovo popisu si představuju tak dvoumetrovej skoček. Realita je ale trochu jinde. Na muj vkus docela vysílák – nějakejch šest metrů možná, pokuď jdeš poctivě do dopadu. Čerw neotálí a posílá to tam. GF k mýmu překvapení taky. Teď si vybírám slabší chvilku pro změnu já a před odrazem vyměknu a jdu na brzdy a s hroznou ránou to zarvu doprostřed cesty. Druhej pokus končí ještě hůř, po dopadu mě to kope na přední a po nose manuálu to vodjíždim a klucka se můžou posrat smíchy.

p1020957

Takže si ho nechávám na příště, Čerw se odděluje a mastí bangbington a my co dál? Na Krkavec už to fakt nevypadá, tak se přesouváme ještě do Amfíku. Tady se mi docela líbí takovej krátkej sjezdík, tak tam ještě z posledního světla něco pofotíme a jedem už jen do skateparku.

p1020959

p1020964

Tady pozorujem emo-kluky na malejch kolech v uplejch gatích. Já si dám párkrát votočku v rádiusu a nějakej skok přes funbox, ale na celopéru je to dřina, tak už jen kecáme s klučinou na horáku a pak frčíme domů naplnit hladový břicha.

5 thoughts on “Zewling po Plzni

  1. tak při tomhle čtenííí sem se fáákt pobavil 😀 ale nejvíííc je těééch prej 6 metrůůůa úúplně si zapomněl zmínit můj přelet týý lavice, viz. 1. foto 😛

  2. mě se bangmington hrozně líbí .. to říkaj malý děti …. já kvuli vám pojedu snad vodkrokovat volové

  3. kurva čerwe ty vole já zapomněl vyblogovat tu tvojí bike hantýrku … "poťáhneš to do nataženejch rukou" a tak podobně

  4. perry – pravda, priste se jeste parkrat zamysli, nez kliknes odeslat :-)no a s tema malyma detmama…to uz nema cenu nic rikat ani:-D

Zanechat Odpověď

