Bike tunning 2009

pr-zatky-copy

Protože tunning muší bejt. Před novou sezónou tuní každej, protože je to cool a IN a bez tunningu prostě ani nelez z baráku. Ani já jsem nesměl zůstat pozadu a rozhod jsem se, že zle potunim svoje kolečko. Jenomže jsem ho koupil nový na jaře před rokem a jsem s nim tak spokojenej, že k tunningu se nenaskýtá příliš možností.

Naštěstí je tu Goodfella a jeho pilsen-ride záslepky na řidítka. To je ta pravá volba pro chudýho inženýra ze škodovky, kterak bejt IN a přitom příliš netratit. Takže za 250 kaček krásný eloxovaný záslepky s logem pilsen-ride. Když už v tý Plzni strašim pomalu 10 let, tak co bych se ke kluckám nehlásil. S nápisem erzgebirge-ride by mi byly samozřejmě bližší, ale ty jsem nikde neviděl. Zátky jsou samo černý, protože z barviček na kole už jsem vyrost a navíc černá je emo a emo je všechno.

pr-zatky

4 thoughts on “Bike tunning 2009

  1. A nebylo bylevnější tam nabouchat zátky od piva? S Géčkem by jsi taky byl Pilsen ride, ne?

Zanechat Odpověď

