První letošní kolo – s Pavlem lehce kolem Plzně

p1020795-copy

Tak včera se konečně udělalo rozumný počasí, nechcalo a dokonce vysvitlo sluníčko a vůbec bylo nádherně, takže jsme s Pájou neváhali a vyrazili prohnat naše zimou ztuhlý oře. Nebylo to napoprvý žádný velký dračení nebo polykání kilometrů, ale poprvý je prostě poprvý, že jo, znáte to všichni. Já se navíc nemoh skoro hejbat, protože mě den předtim vytáhli na trénink běžkařů v tělocvičně, že jich tam chodí v pondělí málo. Kruhovej trénink mě napřed zničil a hodinovej fotbálek mě pak dorazil.

No ale chtěl jsem psát o kole, že jo. Takže Pavel přifrčel rovnou ze školy, já letěl z práce hodit auto do servisu, pak trolejbusem na byt, rychlý převlíkačky a mastil jsem za nim. Vyrazili jsme směr Borský pole a já čuměl, co je tu firem a firmiček a výrobních hal a tak vůbec.

Na docela malym prostoru je tu dál v lese spousta cestiček, tak jsme to tam motali jak se dalo, ani jsme moc nebloudili. Pak jsme dojeli na nádraží ve Valše, kde jsme potkali rudýho draka Pávise. Chvilku jsme kecali, ale pak začla bejt zima, tak jsme se rozloučili a hnali to podél přehrady do Borskýho parku.

U přehrady jsme dali sušenku a skamarádili se s kaprem, kterej byl tak krotkej, že plaval na hladině bokem nahoru a vůbec mu nevadilo, že po něm házíme kamení.

Nakonec jsme se ještě zastavili v Borskym parku, kde je podle Pavlových slov „lávka speciálně pro bajkery“. Lávku nakonec představovalo několik velkejch kmenů za sebou nahoře seřízlejch. Lávku pro bajkery jsem si sice představoval jinak, ale jezdit se na tom dala a obzvlášť v místě, kde byl schod nahoru nebo jeden kmen dozatáčky, těsně kolem stromu a navíc jako jedinej neseřízlej. Tam jsem hodil i svojí první letošní krysu.

Naštěstí to krom špinavejch gatí nic jinýho neodneslo, tak jsme se mohli v klidu přesunout domů na zaslouženou véču.

p1020793

p1020795

p1020798

p1020799

p1020800

p1020802

p1020804

p1020809

p1020811

p1020815

3 thoughts on “První letošní kolo – s Pavlem lehce kolem Plzně

Zanechat Odpověď

