Kopání skoku na Hřebečný

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V sobotu ráno jsem sledoval webkamery a bylo mi jasný, že nahoře je moc hnusně na to, abych platil za permici. Už ráno dva nad nulou a mokrej sníh. Takže jsem se rozhod, že pojedem někam nakopat nějakej svuj skok. Už jsem to plánoval dýl a měl jsem to v plánu na neděli, tak jsme jen vyrazili o den dřív. Sebral jsem Andy, vyzvedli jsme Terku a Šwejka, ten pučil od kamaráda bezdomovce lopatu a jelo se. Směr Abertamy a Hřebečná a dál. Teda dál jsme chtěli, ale silnice za Hřebečnou končila, tak jsme to museli otočit.

hreb01

Nakonec jsme kousek zpátky našli svah tak akorát. Dokonce přestalo na chvilku pršet, tak jsme vzali věci a začali se probíjet k tomu kopci. Přeskákali jsme potok po šutrech a prodrali se hlubokym sněhem, kde občas někdo zmizel až po koule .. teda holky vlastně ne po koule, ale .. no dyť víte.

hreb02

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

hreb08

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

hreb10

Tak jsme se Šwejkem nakopali takovou mrchu. Bylo to něco mezi skokem a dropem protože jsem chtěl dostatečnej svah kvůli dopadu.

hreb11

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

hreb14

Šwejk to skočil asi jednou, Terka si dala parádní polet na prdel a já si skáknul asi třikrát a pak začlo zase chcát, tak jsme radši utekli. I tak podle mě fajn odpoledne a zas něco jinýho než broušení snowparku každej víkend.

hreb15

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jo a zatim, co jsme se prali se skokem, Andy si uplácala kamaráda ze sněhu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Kopání skoku na Hřebečný

  1. bych čekal větší ptáky, míň brodění a víc skoků, ale to se asi nedočkám, asi chci moc, asi si vymejšlim nesmysly…

Zanechat Odpověď

