Zas trošku snowboardingu

abcp1020549-copy

Na Neklidu jsem každou sobotu a neděli, ale většinou jsem línej vytahovat foťák. Včera mi Andy konečně něco cvakla. Počásko sice nebylo ideální, ale odpo se to trošku vyfoukalo a už se dalo skákat. Tak se musim hned pochlubit fotkou z Big Benu, kterej takhle pěkně místní nakopali minulej víkend. Asi dvě hodiny jsem jezdil kolem, očumoval ho a odhodlával se a pak už jsem si skočil a musim říct, že je to skok tůze luxusní a mam z něj velkou radost.


abcp1020548

abcp1020549

Ale ne všechno se vždycky daří…

abcp1020550

6 thoughts on “Zas trošku snowboardingu

Zanechat Odpověď

