A další zábava na zimu jsou třebaaaa…. brusle

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Byl pátek druhýho a já měl pořád dost potlučenou ruku, takže na prkno ani na běžky se mi nechtělo. Tak volám Šwejkovi a že pujdem bruslit na Velas. Ale brusle nemám.
Kolik máš nohu?
41.
Tak to tu pro tebe budu něco mít.

Paráda, nabíráme s Andy Šwejka a razíme na jeho chatu na Velase. To „něco“, co pro mě měl, byl exponát, za kterej by se nemuselo stydět žádný muzeum. Máš po tátovi? dělám si prdel. Ty jsou po dědovi, zní naprosto vážná odpověď.

Obouvám to a začíná ta pravá show. Jen pro pořádek – já bruslit neumim. Tahle etapa, kdy se kluci proháněli po zamrzlejch rybních v Ostrově za pekárnou, mě nějak minula. Už jako malej jsem vždycky radši vypad s tátou na lyže. O něco starší jsem pak párkrát hrál na rybníku hokej, ale teď se dost divim, jak to bylo vůbec možný.

Ke konci léta jsem docela začal jezdit na kolečkáčích, tak to třeba k něčemu bude. Bohužel Šwejkovo děda asi brusle nikdy nenabrousil a po něm už to zřejmě taky nikdo neudělal. Nedalo se z toho odrazit. Navíc měkká kůže těsně pod kotník mi nohu taky zrovna nepodržela. S vysokejma inlajnama se to vůbec nedá srovnat.

No objeli jsme dvakrát Velas a pak jsme dokonce s Andy secvičili slušnou taneční sestavu, ale pak už jsme se jen zastavili v hospodě, přebruslili to zpátky a mastili pryč.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 thoughts on “A další zábava na zimu jsou třebaaaa…. brusle

  1. Blog?Tak co Perry, copak nam vyblogujes priste??????Pojd do nas a BLOGUJ PERRY BLOGUJ…..:-)

Zanechat Odpověď

