Snowboarding od vánoc do silvestra

p1020995-copy

.. jasně, že jsem o svátcích nejezdil jen na běžkách


..Ale hlavně na trošku širšim prkýnku. Většinu času jsem strávil na Neklidu, protože tamní park prostě nemá chybu. Kolem vánoc byly v provozu skoky u chaty, ale protože novej sníh nekydal a dopady byly už dost zmrzlý, snažil jsem se radši trošku posunout v jibbingu. Největší radost mi udělala trubka šestka. Po několika zimách broušení různejch bedýnek jsem se konečně odhodlal na poctivý železo. Takže už je ze mě velkej kluk.

p1020996

Tak a pár dalších obrázků z Neklidu:

Holky buší bedýnku

p1020982

p1020985

Džáris trénuje fróňo

p1020995

Ovšem nejvíc byl lyžař Hemzi, kterej se vždycky zkouřil a předváděl neskutečný kreace na bedýnce

p1020981

Někdy před silvestrem přibyl dole v parku malej asi 5metrovej skok na učení, kde poctivě bušim jedna osmy. Až jí odjedu, dám vědět 🙂 Do jibb sekce přibyla bedna lámačka a další tyče, takže je letos opravdu vydařená. A pak nám dokonce nahrnuli už poctivej cca 8mimetrovej skoček Big Ben, takže o zábavu postaráno. Příště nafotim zbytek, tak horám zdar a víc azurka všem…

p1020986

Jee ty vole já bych málem zapomněl. Protože jsme přes svátky bydleli v Abertamech vyrazili jsme s Andy a Terkou jeden den i na místní kopec. Bylo to malinký, ale měli tu nakopaný i nějaký skočky a plastovou trubku. Odpo jsme i něco pofotili. Byl tam jeden pěknej skok s prudkym dlouhym dopadem, bohužel moc krátkej, takže spíš takovej dropík. Fotky tu…

p1020955

5 thoughts on “Snowboarding od vánoc do silvestra

  1. na malkyho nátlak doplňuju informaci, že to byl on, kdo mě hecnul do tyče a radil jak na to .. ono se mu teď bude líp spát 😀

  2. To bylo zrovna fakt nááádherné počáško. Já tam byla od 29. A dala jsem si tam svou 1.bednu… =)

Zanechat Odpověď

