Vánoční běžky 2008

p1030118-copy

Vánoční dovča je dlouhá a já měl i letos to štěstí strávit těch asi deset dnů skoro komplet na horách. SNB je pořád moje zimní zábava číslo jedna, ale člověka to furt dokola tak nebaví. Takže alternativou jsou třeba bežky.

Minulej rok jsem se na to postavil poprvý a docela mě to chytlo. Svoje prkýnka jsem si zatim nepořídil, takže jsme si s Andy zas pučili od známejch dva muzeijní páry a 27. prosince v Abertamech vyrazili.

Na místních loukách a lesích je kotel značenejch okruhů, tak jsme na to mrkli a někam vyrazili. Snad se nám nakonec podařilo i oběhnout ten 7kiláčkovej přes Bludnou. Já toho ještě neměl dost, tak jsem poslal Andy do teplý vany a že si vyběhnu ještě na Blaťák na rozhlednu. Trošku jsem svý síly přecenil, na rozcestí pod kopcem jsem při pohledu na kilometrový stoupání dal rohlík a čaj, otočil to a mastil za padající tmy taky dom.

p1020944

p1030130

Propagace zaměstnavetele musí bejt..

p1020950

Včera jsme vyrazili zas, tak abych to tu neměl samý běžky, naperu to do jednoho článku. Tentokrát to byla taková Peroutkovic rodinná výprava. Mamka s tátou jsou do toho docela zapálený a malej brácha se na to postavil poprvý. Sraz jsme si dali na Myslivnách, kde to mam na kole docela zmáknutý, ale v zimě jsem tam ještě nebyl.

Protože bylo krásně, bylo tady trochu víc lidí, ale pořád lepší než třeba na Božáku. Řek bych, že jsme uběhli trochu víc než minule, každej tak nějak ve svym tempíčku. Dokonce jsem se pokusil i o bruslení. Kdyby k tomu hrála nějaká veselá hudba, myslim, že bych s tim moh vystupovat v cirkuse jako klaun.

p1030111

p1030114

p1030118

p1030125

p1030127

6 thoughts on “Vánoční běžky 2008

  1. fábrkastel sou jedny z nejlepších gum na gumování, takzvaných pryžímalej brácha s velkym chachá: ach takperry: xchat? tam leze jenom váš prostřední bratojc

Zanechat Odpověď

