Druhý letošní hory

06122008324-copy

O víkendu už se rozjela kotva i na našem oblíbenym resortu na Neklidu, takže jsme samo vyrazili. Počasí nebylo úplně azurko, ale komu by to vadilo? Přes noc nakydalo něco čerstvýho sněhu, tekže jsme se snažili něco užít mimo sjezdovku a teprve odpo jsme chvilku šlapali v parku. Nějakej ten slajdík nebo menší skok už se tu najdou. Cvakli jsme tu dvě tři fotky na Malkyho telefon, ale moc jsme se s tim nesrali. Hlad po ježdění je po dlouhym létě velikej a na focení neni čas.

 

V neděli jsme dokonce přemohli naší lenost a byli nahoře už na devátou. Odměnou za ranní vstávačky nám byla mlha, že by se dala krájet, takže park nepřipadal v úvahu a celý dopoledne jsme zas brázdili prašánek. Sice nám trošku sněžilo za krk, ale lepší než drátem do voka.

Jednou sjedem s Malkym dolu na kotvu a vlekař na nás „Hele mistři…“ a už se mi honí hlavou „kurva co jsme provedli“ a za co nás asi bude jebat. Ale on, jestli bysme nevyvezli začátečníky nahoru. Takže jsme si rovnou mohli odškrtnout i dobrej skutek. Pak jsem zas vyfás lyžaře, kterej se mi napřed začal svěřovat, že nevyjede na sjezdovku, aniž by si dal pivo. Pak začal rozebírat proč nemůže bejt s nějakou svojí kamarádkou a že je to hrozně hodná ženská a to už jsem se snažil jen přikyvovat a koukat, kdy už budem nahoře. Prdel byla..

06122008324

06122008325

0612200832606122008329

4 thoughts on “Druhý letošní hory

  1. Vytáhnul jsem ho 🙂v Perninku. I když dneska už to bylo skoro na neopren. Teď mám aktuální info, že ty proudy vody dneska v noci zmrznou …

Zanechat Odpověď

