Co dělat přes zimu v Plzni?

hannah9-copy

Tuhle zimu jsem se trochu obul do lezení uvnitř neboli indór, jak se dneska říká. Jednak mě to přes léto na skále dost chytlo a za druhý nějakou tu sílu potřebuješ, že jo? A na posilku už jsem se tuhle zimu definitivně vybod. Jednak mě to nebaví a jednak se ani po několika letech kýžený Arnie-efekt nedostavuje. Takže jsem se rozhod dělat už jen to co mě baví a snažim se u nás v Plzni chodit každý úterý na novou Hannah stěnu a každej čtvrtek do Ká dvojky na bouldrovku.

Dneska mí obvyklí spolulezci Střelda s Pávisem byli oba out, tak už jsem začínal bejt smutnej, ale nakonec jsem se dohod se dvěma klukama nejdeckýma bajkerskýma Davidem Brozákem a Pavlem Airriderem a šlo se.

Začalo to hned vtipně, když jsme tam vlezli, platíme a najednou rána a klučina se válí na žíněnce a holčina se houpe metr nad nim. Dal si podlahu tak z pěti metrů, ale naštěstí děvče aspoň trochu pád zmírnilo.

Nikomu se nic nestalo a pak už veškerý vtipný příhody žádný, tak jsem aspoň na svuj kompaktík něco z našeho snažení pofotil. Ty nejmíň mázlý fotky jsou tu.

hannah1

hannah2

hannah3

hannah4

hannah5

hannah6

hannah7

hannah8

hannah9

hannah10

hannah11

5 thoughts on “Co dělat přes zimu v Plzni?

  1. Hehe obcas padali? ja sem se nakonci uz spis houpal.Ale o tuhle skvelou zabavu kluci asi nestali ci co,tak sem se prolit sam:-)

  2. lezení má nevýhodu v tom, že nemůžeš lízt sám .. musim na vás bejt hodnej, abyste se na mě příště nevybodli 🙂

Zanechat Odpověď

