Camp podzim 2008 (aneb proč každýho půl roku přemejšlim o změně adresy blogu)

img_8395-copy

Zase jsem totiž musel dva dny v kuse snášet hlášky typu „Perry vybloguj tu zatáčku“, „vybloguj ten skok“, „že tě vybloguju do pangejtu“, „pusťte Perryho nebo nás za to vybloguje“ a tak dál.

No ale abych nepředbíhal. Jako už pravidelně několik let na jaře a na podzim se i tenhle víkend sešla v Hamrech partička asi 60ti lidí, aby pojezdila na trailech, o který se staraj klucka nejdecký. A staraj se jak se patří, každej rok je tu něco novýho, takže je vždycky na co se těšit – teda kromě půl roku neviděných kamarádů (viz první odstavec tohodle článku). Kdo fakt neví, o co na campu jde, mrkněte na etbikez. Mezi novejma tvářema campu byl letos například bikrosovej zabiják Pošvi, kterej to mezi pařezama řezal stejně neohroženě jako posílá svoje soupeře mimo dráhu. Nebo další fourcrossák Vendelín Wébříků, kterej sice zvedne tunu na bench, ale po dvou jízdách nemůže (Muhaháá konečně mam prostor to všem vrátit. A to ještě určitě neni konec).

Takže klasicky jsem byl měkkej a přijel jsem až v sobotu ráno, na louce se pozdravil s výše zmiňovanými kamarády, hodil kolo na vlek a skočil do busu první skupiny spolu s Michalem (ten tu byl letos taky poprvý, ale nemá blbý kecy, tak ho za odměnu mediálně nerozcupuju jako všechny ostatní). Takový ty řeči, že to byla ta slavná a nejlepší a VIP skupina, protože v ní jel Čárys a Peťa Heiníků snad ani nebudu načínat a nechám to ostatním do vtipnejch commentů na etbikez. Takže jsme vyjeli na kopec a hned takovym tim trailem, co nevim, jak se jmenuje, na Sopku. Tady mě to letos hrozně bavilo. Druhou jízdu jsme jeli na Myší díru ale novym začátkem zvanym Myší ocásek, na kterej se muselo hrozně dlouho dupat. Ocásek je hodně technickej šutrovitej trail, kterej Filip překřtil na Pičakros. Uvidíme, kterej název se ujme víc. Třetí jízdu se jela Rosa na Kolejích a z tý se jelo na další novinku zvanou Dead Bird, kterou zase někdo překřtil na Mrtvýho čuráka. Máte to marný kluci, lidi si vždycky vymyslej něco, co se líp pamatuje. Tohle bylo hodně zábavný, protože to byla sérka malej skoků (takže i pro mě), který si člověk jednou okouk a pak už si pěkně zahopsal. Čtvrtou poslední jízdu se jela zas Rosa, ale s přejezdem Vlčim trailem do campu.

Tam už na mě čekala Andy s trhačem Wikim, kterýmu nikdo neřek jinak než Majlo a dokonce musel snášet urážky. Tak například někdo zahlásil „To je křížená myš ne?“ „Jo myš křížená s krysou“ mu bylo odpovědí. Takže jsme se radši sbalili a mastňácky se jeli vyspat domů do postele.

V neděli ráno zas hurá do Hamrů, kosa snad ještě větší než v sobotu, ale zas jsem ukořistil nějaký makovce k snídani. Z mlhy se vylouply střílzilvějící postavy, naskákaly do busu a jelo se zas na kopec. V neděli jsme dali jen tři jízdy, ale bylo to ažaž. Tak třeba Pošvi s Čerwem (alias Homer Simpson – haháá já říkal, že nekončim) nemohli přenýst přes srdce, že mě to do kopce jede a oni musej tlačit a zákeřněmě vyblokovali do pangejtu. Během neděle už začaly postupně lidi odpadat a balit to domů. Nám co jsme vydrželi do konce byl v cíli campu odměnou pohled na Radkovo bělostná ramena (teda spíš ramínka). Za odměnu to označuju proto, že je to podle mě pohled nesmírně vzácnej – soudě podle jejich barvy spatřily slunce naposledy, když byl Radek v pěti letech s rodičema na zájezdu v Bulharsku.

Takže teď si myslim, že už jsem to dost vosolil všem co měli o víkendu blbý kecy a můžu pomalu končit. Klasicky jsem vytáh pro ilustraci pár svejch fotek, abych na ně moh ob den koukat a kochat se, jak mi to na tom kole sluší. Megagalerka je na etbikez.com. Na jaře čau.

img_8395

img_8424

img_8461

img_8491

4 thoughts on “Camp podzim 2008 (aneb proč každýho půl roku přemejšlim o změně adresy blogu)

  1. o mě ani slovo, jsem mediálně hodnej, jen tak dál Deštíku!!! 😉 ale jinak trefný chlapče!!

Zanechat Odpověď

