Zas jednou na skále..

p9281350-copy

V neděli po o jsme naložili dvě auta po střechu a ve složení já, Andy, Cipis, Šwejk, malej Šwejk (Kristiánek), Míša, Goldie (pes), Wiki (takypes), kočár, dvě lana a nějakej materiál jsme vyrazili na skály.

 

p9281268

p9281269

Šwejk poprvý vylez Fugase 6+ a tak o tom musel každej poslouchat po zbytek dne.

p9281267

Andy už ho má na pohodu. Cipise jsem viděl poprvý v životě padat a klepat se jak drahej pes na San Marco 8-. Šwejk se obětavě navěsil do stěny a nacvakal mu asi miliardu fotek. Jestli je tohle 8-, nechtěl bych vidět jak vypadaj desítky cesty.

p9281277

p9281287

p9281296

Já se na začátku vydováděl na nějaký mě neznámý cestě vpravo od Sokolí. Ale nakonec radost, cesta padla, což ještě na jaře nešlo.

Pak holky sebraly psy a prcka a utekly do hospody. Ale nám se ještě nechtělo, takže jsme si s Cipisem a Šwejkem ještě dali Maturitu (asi 5 s pěknym převískem, na kterym jsem taky ještě na jaře vyměk).

p9281334

p9281337

p9281345

p9281350

Pak už jen hospoda (já klasika Birell a hnusný krokety) a domů.

Fotky tentokrát ze Šwejkovo nový mašiny, zbytek je TADY

Zanechat Odpověď

