Minulej víkend jsem se byl mrknout u Lepa v Rotavě na jeho luxusnim trailu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fotky trailu, kterej si Lepo vykopal za barákem jsem viděl už před časem u něj na forestbike.com a hrozně jsem se tam chtěl podívat. Už jednou to nevyšlo a tak se teď bavim s Brozákem co o víkendu a on že jedou za Lepem na Rotavu. No tak u toho nesmim chybět.

V neděli ráno házim kolo do auta a mastim směr západ těch našich kopců. Pak mi najednou Radek píše, že nepřijedou, že nemaj auto. Tak dorážim do rotavskýho ghetta, u našich asijských přátel kupuju nějaký tatranky a vodu s sebou na kopec a volám Lepovi. Je s Katarinou a Emilem, který přijeli už včera, na kopci a jezdí. Tak pro mě jede a tlačíme/jedeme nahoru. Potkáváme Káťu, jak tvrdě dře s Mártym na videu a donekonečna natáčej jednu zatáčku. Tomu se jen usměju, párkrát si úsek taky projedu, než so ostatní vykecaj a jdu s Lepem nahoru.

A jdem na to. Vršek vede takovejma nízkejma smrčkama, hrozně na voči, zatáčky sem tam. Jel jsem to asi třikrát a nebyl jsem schopnej si nic zapamatovat, takže pro mě takový pomalý motání a nejmíň zábavná část. Pak už ale jen pořádná nálož nekonečný zábavy. Hrozně zatáček, nějaký klopky, sem tam skok pro ty, co se nebojí, transfery, nějakej šutr, klacek, kořen, furt něco, ani metr nuda. Takovej trail chce za barákem každej. Já byl nadšenej a furt se vracel najet nějakou část.

Když jsme šli znova až nahoru, potkali jsme Káju, dalšího lokála z Rotavy a něco jsme cesto dolu nafotili na Lepovo foťák-prdědeček. Takže mam zas po dlouhý době nějaký pěkný fotky z ježdění. Já teda focení rozumim jak koza petrželi, ale některý fotky se mi líbily fakt moc. Lepo se s tim nesere, jen to mačká, takže to pěkně odsejpá a mě se výsledek hodně líbí.

Nejvíc fotek mam já a Kája, protože jsme modelky a pro fotku uděláme cokoliv, Lepo nemá žádnou, protože ode mě vyfotit nechtěl, Káťa nemá taky žádnou, protože je to mistryně a jako správnej profík s náma nejezdila a makala na videu a Emil jich má málo, protože čekal na Káťu a taky s náma moc nejezdil. Tak.

A ještě odkaz na Lepo report a Káťa report

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Minulej víkend jsem se byl mrknout u Lepa v Rotavě na jeho luxusnim trailu

Zanechat Odpověď

