perry.bouldruje.cz

p1020261-copy

Tak jsem dneska odpo přišel z práce domů a s obavama sledoval, jak se honí mraky. Nakonec jsem to risknul, vzal kolo a vyrazil na boulder na Doubravku k Berounce. A vyšlo to, nezmok jsem (narozdíl od včerejšího XC).

Cestou jsem se zastavil v lesíku mezi Bílou horou a Doubravkou, vypadalo to, že tu někdo staví nějakou tratičku pro biky. Něco tam fakt bylo, ale budou to asi nějaký děcka, všechno bylo šíleně mrňavý (a když to říkám já, tak je to fakt mrňavý :o)). Prodral jsem se teda buší a dojel ke skále, lezečky na nohy a mágo na prdel a šel jsem na to. Docela jsem se tu vyblbnul, byl jsem tu podruhý a troufnu si říct, že od minule i nějakej pokrok.

Když už jsem si dostatečně vorval prsty, nafotil jsem ještě samospouští nějaký dokumentační fotečky a mastil na Lopatárnu za Pávisem na jednoho rádlera a Milu a hurá domů.

p1020246

p1020251

p1020261

p1020267

p1020268

6 thoughts on “perry.bouldruje.cz

  1. 😀 no, pozor abys za chvíli nefotil sám sebe v zrcadle s prstenem na krku, jako luďa…

  2. prsten na krku? to má tak malej krk nebo tak velkej prsten? … taky mi samofocení nevoní, ale když jsou všichni líný nebo maj moc práce nebo kdesi cosi, aby šli se mnou, tak mi nic jinýho nezbejvá, ha .. fotodokumentace musí bejt

  3. PS: tajil jsem svojí identitu profesionálního hráče golfu kvůli obavám z falešného přátelství díky mým astronomickým příjmům

Zanechat Odpověď

