Veselý příběh na horký nedělní večer

Tak mi napsal před chvilkou Hovado na icq: „chceš vidět co se mi stalo v pátek? čti“. No a co následovalo, to se nedalo nezveřejnit…
Podnikový turnaj ve fotbale, 2.místo, já chytal jsem jak Petr Čech, dostal sem jen 3 goly, takže sem vyhrál flašku zelený, do toho piva zadara, takže prostě najednou blik a nepamatuju si nic, vokno jak ve Windousech, pak jen záblesk, že mě vysazují kilák z auta vod domova a pak už nic.

Jen další blik, když sem se probudil na rohožce svýho bytu, před dveřma, totálně celej zblitej, nablito na úplně nový mikině, na novým Fox triku, nablito v telefonu, nablito v batohu, ležel sem na zádech, batoh pořád na zádech, pod hlavou jsem měl místo polštáře Kubovo kyblíček na písek, v něm taky nablito…

Tak jsem se zvedl, votřel jsem si telefon od blitek to toho trika, klíčem jsem se trefil do zámku, a šel jsem vytírat, všude klobásy, páč ty byli taky zadara, tak sem si dal hned asi 3.

A co bylo hlavní, z auta mě vysadili v 23.15 a já se na rohožce vzbudil přesně v 6.00. Nevím jestli jsem šel ten kilometr od auta celou noc, ale tipuji že sem v těch blitkách ležel celou noc.

Nejlepší bylo, že já slíbil že přijdu v 22hod domů. takže mi asi 10krát volala kde jsem. Zvedl jsem jí to jen jednou a řekl jsem, že jsem na montáži (to je moje práce) a pak sem to típnul.

15 thoughts on “Veselý příběh na horký nedělní večer

  1. HE HE taky jsme se moc pobavil, když mi to psal, málem jsem se zalovil smíchy….ještě mi psal něco o tom jak Kubík ráno volá od dveří máááámíííí co to mám na tom kyblíčku :D:D:D

  2. ano ano, i v Kubíkovo kyblíčku bylo nablito… :-)psal jsem toho víc, naštěstí Perry cenzuroval :-)a já se teď v práci dozvěděl co jsem to vlastně dělal v pátek na párty…

  3. já nic necenzuroval .. je to slovo od slova … jen jsem někde doplnil čárky mezi větama a velký písmena, aby to nebylo jak slohovka ze zvláštní školy

  4. Sice si reakci Ciprovo zeny umim docela dobre predstavit, ale rad bych si precetl nejaky detaily. Jirko napis nam sem neco.

  5. no nakonec žena celkem cajk, nechala mě dvě hodiny vyspat, a já jí pak musel dvě hodiny šukat… ;-)byla docela vyplašená když jsem měl přijít v 22h a přišel až v 6ráno, to nevěděla že mi volá jen 15metrů-za dveře vod bytu… HiHi byl sem tak tuhej že sem řekl akorát že jsem na montáži a konec. Pak sem si ten telefon poblil a teď už mi nefunguje… 5tisíc v řiti

Zanechat Odpověď

