Korida horských kol v Plzni

p1020199-copy

Už jsem jel na kole hodně píčovin, ale tohle byla bezesporu ta největší. Korida je závod MTB v centru Plzně, kdy se chrti honěj po dlažebních kostkách a třesou si kosti na schodech u Tylova divadla. Minulý roky jsem se tam vždycky zastavil mrknout na ty cvoky. Letos to ale bylo jinak.

Před časem jsem se domlouval s Goodfellou z pilsen-ride.net, na nějaký vyjížďce. Ale zatim zůstalo jenom u keců. V úterý v práci chvilku před třetí mi přistálo na icq od něj: „nejedeš dneska koridu? z prdele“. No tak jo. Cestou z práce jsem se zaregistroval, doma natlačil jednu čokoládu a vyrazil hned do města, páč start příchozích byl už v pět. Sešlo se nás tu pět „trošku nestandardních“ závodníků. Já na svojí houpačce, dva klučinové v integrálách a týpek dokonce na freečku.

p1020199

Tak najíždíme trochu trať, blbneme na schodech a na dřevěnym odpalu a lidi se nestačej divit. Za chvilku už se řadíme na start a je vidět, že to nebude frdel. I v příchozích samej chrt v latexu a s oholenejma hnátama. Hobbíci jako svině. Tak se řadíme nakonec a čekáme na startovní výstřel. Prd, už to jede. Okruh má jen kilák a půl a jede se deset kol. Než se to trošku uvolní, má už čelo půl kola za sebou. Takticky jistim poslední flek. Kluci postupně odpadávaj, ale velkej respekt Petrovi, bejvalýmu XC chrtovi, kterej se v integrále a se sedlovkou proklatě nízko drží 6 kol. Já pár lidí i předjel a navíc jsem si vyhlíd jednoho tlouštíka, kterýho jsem vždycky nechal, aby mě natřel na rovince a pak jsem ho deprimoval, když jsem kolem něj prolít na schodech. Po čtyřech kolech mě čelo začlo dojíždět a dva komouši v cíli křičí, že mam končit. Tak si je ještě povodim po schodech a končim. Stejně už toho mam plný kecky.

Cvilku kecáme, číslo si nechávám (jinak by mi to nikdo nevěřil a pade záloha neni tak moc) a jedu ještě na Krkavec si spravit náladu. Tam fotim s pomocí kamarádky samospouště nějakej modelling a frčim dolu.

p1020211

5 thoughts on “Korida horských kol v Plzni

  1. hustyjak se jmenu jes ne jaj si delam srandu jo tak kdeto bylo ?? A kdotam byl tak plís napiste jjjooooo ?!

Zanechat Odpověď

