Klínovec 17.5. – O největšího píchače

2008_0517klinovec0004-copy

Na sobotní dopoledne jsem neměl žádnej program, tak jsem v pátek narychlo svolával na icq nějakej pojezd. K mýmu velkýmu překvapení nebyli všichni tak líný, jak jsem čekal, takže jsme se nakonec v sobotu po devátý sešli na Klíňáku ve složení já, David Brozák a Pepa z Nejdku a Michal Koutňas. S Michalem jsem nejezdil už pár let, tak jsem byl rád, že ho zas vidim.

Tak jsme to nastrojili a vyrazili dolu na první jízdu. Nebe se trochu mračilo, ale to nás nemohlo rozhodit. Frčíme teda po žlutý dolu a tak po třech minutách David brzdy. Co je? Píchnul. Tak mění duši a jede se dál. Jede se dál asi minutu a v kamenym korytu píchám já. Duši nemam, tak lepim. Zatim Pepa s Davidem ujeli trochu napřed a zalepili tu první píchlou duši (to se později ukázalo jako správná volba). Jede se dál a ke konci singlíku u sjezdu na zelenou píchám podruhý. Dávám Pepovo duši a sjíždíme k lanovce a po druhý píchá i David. Ještě asi kilák jede na prázdnýa pak už lanovkou nahoru a druhá jízda.

To už začíná trochu mrholit. Tentokrát to bereme po červený a hned pod vrcholem píchá Pepa a pak hned i David. Pepa ještě předvede svojí zručnost, když si montpáku zapomněl v plášti nebejt jeho opatrovníka Davida, byl by schopnej to nafouknout a jet na tom dolu. Dojíždíme to po červený přes Neklid už naštěstí bez defektu a podruhý lanovkou nahoru. To už regulerně chčije a Michal, kterej dneska jako jedinej nepích aspoň fasuje sedačku bez stříšky. Hehe to aby jsis nemyslel, že neni spravedlnost. Víc jízd nestíháme, protože jednak musim na oslavu Andy narozek a jednak už je fakt hnusně.

Takže skore za dvě jízdy: Největší píchač David (3), střední píchač já (2), malej píchač Pepa (1) a nepíchač Michal (0). Víc takovejch podařenejch pojezdů!

2008_0517klinovec0003

2008_0517klinovec0004

2008_0517klinovec0006

2008_0517klinovec0008

2008_0517klinovec0009

2008_0517klinovec0010

No a odpo ten den jsme ještě vyrazili něco polízt na Perštejn. Ale tam nás taky překvapil déšť, než jsme stihli něco pořádně zalízt. Něco málo fotek z Perštejna a následný spojený večerní oslavičky Andy a Šwejkovo narozek je u Šwejka TADY

6 thoughts on “Klínovec 17.5. – O největšího píchače

  1. no vy jste srandisti :)) nepřemejšleli jste někdy o takových těch pneumatikách, co se nenafukujou?

  2. jj, někde jsem to viděl jako zajímavost, šlo o to, že plášť byl vyplněn nějakou hmotou nebo pěnou

Zanechat Odpověď

