Fajnový pondělní odpoledne ..plzeňskej trojboj

Předevčírem jsem přišel z práce úplně na šrot, ale přemohl jsem touhu padnout do postele, dal si toast a vyrazil ven. Do batohu lezky a maglajz, batoh na záda, já na kolo a jedu. Na netu jsem přečet, že v Plzni za Doubravkou jsou nějaký bouldery, tak jsem to nasměroval tam. Projet kopřivama a už jsem tam.

U Berounky skalka tak 4 metry na vejšku a tak 10 na šířku. Leze po ní nějakej kluk. Tak říkám Čau, můžu se přidat? Klučina mi ukazuje co a jak a chvilku kecáme a pak mizí, že prej tu ještě někde chytaj ryby. Tak si lezu traverzem ze strany na stranu. Je to tam moc pěkný, vlastně muj první bouldering, když nepočítám překližku. Víc technický a víc na sílu než cesty na skále, co normálně lezu. Na nohy skoro nic a dost to klouže. Ale stačí to trošku nalízt a už na to přicházim a jde to hned líp. Když už mě bolej ruce, sundavám lezky, skáču na kolo a jdu se projet.

Dávám si trail podél Berounky k Dolanskýmu mostu. Myslim, že po zelený. Asi už jsem tu o něm psal. Nádherná cestička vyšláplá ve svahu, pod tebou sráz k řece, napravo občas nějaká skalka, klikatí se to – paráda. Zpátky si to dávám po žlutý, kde jsem ještě nejel a je to to samý v bledě modrym. Snad ještě víc technický.

Celkem vyjížďka odhadem kolem třicítky. Dojem z luxusního odpoledne kazí jen to, že ke konci dostávám nějaký křeče do břicha. Už skoro v Plzni upaluju do lesa poprat se se srajdou a přemejšlim, co jsem sněd špatnýho. Tenhle boj mi bere dost sil a už docela vyšitej dorážim před barák. A tady přichází na řadu třetí část trojboje a zlatej hřeb odpoledne. Bydlim v šestym patře a nejede výtah. Tak házim bajka podpaždí a dupu si to nahoru a rovnou na záchod.

5 thoughts on “Fajnový pondělní odpoledne ..plzeňskej trojboj

  1. Fajn článek, jistě fajn odpoledne. Jenom mi nedá abych vypích ten kousíček cesty na skále, co normálně lezu. Myslíš si že ty normálně nelezež? :-D))) Viz posledně vánočka to vylo taky k posrání :-D)))))))

  2. swejk: povíme si na artíku kdo normálně leze a kdo normálně jezdí na kolekrušno: tak já to přežil a víc nás nebylo

Zanechat Odpověď

