Prvomájový polezení …a zase v Perštějně

perstejn 8 - Copy

Jo moc jsem toho zatim neslez, ale připadá mi, že jsem furt v Perštějně. Do Citrouše se zbrusu novym vejfukem jsem naložil Andy, Karin, Šwejka a Cipise. Za chvilku za náma přifrčeli ještě Herby a Šromis.

První jsme lezli Maturitu 5+, kde je takovej převis, se kterym jsem se sice pral, ale pak jsem se na něj vybod. Andy byla tvrdohlavější a vylezla si k němu za půl hoďky znovu a napodruhý ho dala. Příště si ho dám taky :o) No ostatní to asi většinou taky dali .. ani nevim už.

perstejn 1

perstejn 2

perstejn 3

perstejn 4

perstejn 5

perstejn 6

perstejn 7

perstejn 8

perstejn 9

perstejn 10

perstejn 11

Kluci ještě natáhly vedle Netáhlo 6+, která nevypadala nebezpečně, ale prej byla. Než jsem se k ní rozhoupal, tak lano bylo dole. Pak jsme si vedle Břízkovou 3 dali všichni. Nějak mam ty jednodušší cesty, kde se vyblbnu a zkoušim různý kroky, zatim radši, než se někam sápat. Tohle mě bavilo.

Pak ještě zkoušíme vedle Radostnou 5+, ketrá má ale neskutečně uklouzanej nástup, takže je to spíš takovej boulder, kde všichni zkoušíme jeden krok.

perstejn 12

A Cipis pak vytahuje ještě Karlovarskou 7+, což už je jen taková spárka a taky se nedostáváme pořádně nad zem. I na něm jsem poprvý viděl, že toho má klučina taky plný kecky.

perstejn 13

perstejn 14

perstejn 15

Tak jdem ještě vedle na Vánoční 5, kterou si dneska vytahuje Šwejk. Tady mě natírá i Karin, která si to dala a já končim na stejnym místě jak minule. Takže 2:1 pro Vánočku versus Perry. Ale já jí příště ukážu. A tohle už byl fakt dneska poslední kousek.

perstejn 16

perstejn 17

perstejn 18

perstejn 19

perstejn 20

perstejn 21

Stavujem se ještě v Perštějně na pívo a já na kolu a luxusní topinku a mastíme dom.

3 thoughts on “Prvomájový polezení …a zase v Perštějně

  1. Ok. tak to je pohoda. Dneska svatek, pekne, ty vole se skolim v Mnichove. To by me sralo kdybych prisel o pekny polezenicko

Zanechat Odpověď

