Jarní camp je minulostí

dsc_3658 - Copy

Nejdřív Hammertrailcamp, pak Norco Camp, teď RB Camp. Každopádně luxusní už celkem kultovní akce pořádaná dvakrát do roka klucima z Nejdku. Jaký to bylo letos na jaře?

V pátek to se mnou nevypadalo ještě moc slavně. Bolelo mě v krku a měl jsem teplotu. Takže jsem vyslal Andy kalit na dámskou jízdu a v devět jsem zaleh, abych byl na Camp fit.

Ráno už bylo líp, takže směr Hamry. Nabral mě Malky a jeho Opl, protože muj Citrouš trávil víkend na ozdravnym pobytu v servisu v Plzni. Příjezd do Hamrů, klasika stany, známý tváře, Draxíkovy koláčky a čaj s rumem. První ambiciózní skupina už se rve na parkoviště. My jsme klidnější a čekáme na druhej. Zatim kupuju od Káti brejle a pak s Malkym a Terkou házíme míčem na americkej football. Na poslední chvíli přijíždí Hovado v luxusnim Unu. Prej do něj musel na cestu nalejt litr voleje, aby dojel.

dsc_3597

Bus je tu a frčíme na kopec. Na poprvý dáváme Sopku. Sopka je ale zle potuněná, jede se na ní novym Gunter Trailem. Napřed triálek po šutrech, pak taková střelba s dropíkem do zatáčky. S klidem ho nechávám jinejm střelcům a kochám se. Zvolouš testuje nějaký koleso pro DB a nutno říct, že zodpovědně. Hned tady ho napříklqad testuje krutym přeďákem. Dál traverz po asfaltu a zase střelba k Sopce. Tady klasika, jen nějaký nový skoky. Na skokách mě vyditiktujou i holky – jsem pěkná vostuda. Že Káťa (co si ráda nechává říkat Mistryně :o)) prasí, ví všichni, ale že se zle vyjezdila i Terka, to čumim. Má to třicet kilo i s kolem, ale jezdí to pěkně. Konec Sopky novejma klopkama – tuze zábavná věc. Pohopsání na fourcrossce a jedem podruhý na kopec. Teď dáváme myslim Rosu na kolejích. Nebo Myší díru? Nevim, mam v tom nějakej hokej. Každopádně Mr. Malkynátor je po druhý jízdě zničenej, tak to třetí jízdou posíláme přes Vlčí trail do Campu. Protože mi neni ještě úplně fajn, frčíme na noc do svejch domovů regenerovat. Večer se domlouváme s Malkym na neděli, ale tomu se očividně nechce. Tak usínám a nechávám to náhodě.

dsc_3614

dsc_3641

V neděli se probouzim do prosluněnýho rána a je to jasný. Tenhle den si nesmim nechat ujít. Takže si hraju na Pepu Steina a vlakem frčim do Hamrů. Na nádraží se mnou čeká jen chlápek v teplákách a maskáčích. Snídá pivo, ze kterýho si dycky lokne a pak ho zapíchne do kapsy od bundy. Já snídám šáteček z benzínky a naskakuju do motoráčku. Ve vágone jedu já a dvě důchodkyně, co s batůžkama vyrazily do hor. Kochám se a už jsem v Hamrech. Jako náhodou jedou kolem Draxíkovi, takže naskakuju do pickupa mezi koláčky a čaj a vezu se do campu. Vyzvedávám si kolo a hrnu se do první skupiny.

Pro začátek zas Sopka, druhej den už víš, co kde čekat a pěkěn to jede. Navíc sluníčko vysouší loužičky, nebudou studené nožičky. Ou jéé co víc si přát. Dneska je s náma i Hovadovo portugalskej kámoš Rui. Ničeho se nebojí a z dropu na Gunteru zapíchává hlavu do země vedle šutru. Napodruhý už čistě.

Dál jezdíme zas jako včera napřed Myší díru a pak Rosu na kolejích. Z Rosy jsem vyloženě nadšenej. Hrozně dlouho jsem to tu nejel a už jsem úplně zapomněl, jakej je ten spodek pěknej. Ke konci mi to ustřelí na kořenu a zaznamenávám první pád. Dlaní rovnou na pařízek a ruka bolí jako čert. Naštěstí jen naražená, tak to rozhejbávám a frčim dál.

dsc_3658

Poslední jízdu už většina odpadá a ze dvou skupin se stává jedna malá. Jedem zas Rosu a pak Vlčim trailem do kempu, parádně to odsejpá. Kolo nechávám Sakimu, aby mi ho hodil do Plzně a balíme s Hovadem a Ruiem stan. Rui nás prej naučí, jak se balí stan v Portugalsku. Balí ho asi půl hodiny a na desátej pokus se konečně vejde do futrálu – fajn způsob. Pak sedáme do Hovadova pučenýho Una a frčíme do Plzně. Místama to žene i 120 a já mam strach, že se ten vrak rozpadne. Nestalo se a já jsem v pořádku zpět ve městě piva a v devět mrtvej padám do postele.

img_2268

img_2300

img_2326

img_3643

Fotky jsem jsou tentokrát šlohnutý z Etbikez.com. Většinou to nedělám, ale ještě jsem tu neměl ani jednu fotku na novym kole. Takže jsem si sem vytáh pár mejch. Zbytek fotek na Etbikez..

4 thoughts on “Jarní camp je minulostí

Zanechat Odpověď

