Úterý 8.4. a svezení na Krkavci

img_3929 - Copy

Minulý úterý počasí přalo, takže se jelo kam? Takže se jelo na kolo, vole. V Plzni teď totiž studuje početná nejdecká banda ve složení David, Pavel & Tomáš. Takže s těmahle panáčmaka jsem se dohodl a vyrazili jsme nejdřív na tu Plamenovo tajnou lokaci, která už zas tak moc tajná neni, protože o ní ví čim dál víc lidí.
Tady se to od podzimu zase solidně rozrostlo, je vidět, že kluci se nebojí přiložit ruku k dílu. Bohužel pro nás je to trošku jinej level. Připravenej, že kluci do toho pujdou a taky mě hecnou, jsem si přitáh dokonce páteřák, integrálu a holeně. Ale vyměkli jsme všichni do jednoho, takže jsme překážky s respektem skoukli a zdokumentovali, poskákali minidropík a transfer a vyrazili směr Krkavec.

img_3899

img_3908

img_3909

img_3911

img_3912

Poněvadž to bylo solidní XC, nebavilo mě to šlapat na podhušťenějch gumách, tak jsem to někde kolem bikrosky chtěl dofouknout. Chyba byla, že jsem si vzal Davidovo pumpičku. Chvilku foukám, až je to tak akorát, vytáhnu a pssssss. Abych to zkrátil, následujících 20 minut se snažíme utáhnout čepičku všemožnýma věcma, objíždíme parkoviště, kdo má na autě na ventilku čepičku, David jede do auta pro bednu s nářadím, až nakonec měnim duši a zjišťuju, že jsem ventilek vytrh. Timto díky Tomášovi za Dušánka, jak říkal.

Tak a pokračujem na Krkavec. Policajti žádný, tak můžem jezdit. Vozíme se po tom Hadim trailu a cvakáme nějaký fotky na Davidovo foťáček a zase jezdíme a zase cvakáme a až toho máme dost, tak jedeme domu. A to je celý.

img_3924

img_3925

img_3927

img_3928

img_3929

img_3931

img_3932

img_3944

img_3945

img_3946

Zanechat Odpověď

