Poslední tejden letem světem

Stěna Praha Liberec Krkavec – no, ty vole, jak jsem to napsal, tak to zní jak nějaký rozpočítadlo – no nic, koho to zajímá, čtěte…
Minulej tejden Andy lehce zapekla školu a přijela se mnou do Plzně. V úterý jsme se domluvili se Střeldou (muj bejvalej spolubydlící, FAVák, bejvalej sprintér, kterej je menší než já, ale ramena má dvakrát širší – no vůbec vtipná postavička) a šli zalízt do K2 na boulder. Už jsem zkušenej lezec – byl jsem tam asi šestkrát :o) Když čekáme na Střeldu venku, jde kolem David – méně profláknutej brácha mediální mrdky Radka Broze.
D: Jdeš lízt.
Já: Jo.
D: Jako fakt?
Já: Jo.
D: Fakt?
Já: Jo.
D: Tak vevnitř.
To nevypadám na to, že bych lezl, nebo co? Nechápu. Doráží Střelda a jdem na to. Vevnitř s Davidem ještě Cerw (přemejšlel jsem odkaď toho kluka znám – a pak jsem si vzpomněl, že z campů – a vzpomněl jsem si i na jméno – jsem to ale hlavička, ještě ze mě něco bude). Rozcvičíme se a Andy bere za první chyt. „Ty jo to nějak klouže, to neni jak u nás v Praze“ Pražandy zhejčkaný. Tak si lezem s Andy a Střeldou dokola a David na mě „Pocem vymyslíme nějakou blbost“. No tak jo. Ukazujou mi nějaký bouldery. Ale kde oni došáhnou, já skáču. Blbost to fakt je. Ale něco je docela zábavný. Chvilku zkoušim s nima a občas padám a pak si jdu lízt dál dokola. To člověk aspoň cejtí pracky a má pocit, že něco dělá. David a Cerw končí, my tři za chvilku a pokračujem na hermelín a pivo (teda Andy hermelín a rybízovej džus – dobrou chuť).

Ve středu Andy odjela do Prahy, já odpo posilka – vopruz – nějak mě to tam poslední dobou vůbec nebaví. Ve čtvrtek jsem po práci namastil do servisu, kde jsem si nechal na citroušovi vyměnit destičky, kromě toho na mě vybalili, že jsou potřeba i nový kotouče a že mam děravej vejfuk – tak jsem vypláz trojku za brzdy a vejfuk nechal na příště – radost. Pak jsem zabalil a vyrazil do Prahy za Andy. Večer sraz s Andy kámoškama Vivi a Niki, který v práci překřtili na Samantu a Xenii a decentní kalbička na Blanici.

V pátek jsem se stavil v RB za Petrem a kecali jsme a vymejšleli a snad už brzo vyměnim svoje Norco za RB. No nebudu předbíhat. Pak bimcání po Praze, nějaký nutný nákupy a odpo směr Liberec, kde bydlí Samanta a Xenie. Brali jsme s sebou prkna, ale počasí udělalo další překotnej skok a během dvou dnů se oteplilo tak, že v Jizerkách to znamenalo konec zimní sezóny. Na Ještědu se teda bimcalo pár nadšenců ve zbytcích parku, ale abych najel 500 kiláků a pak brousil tři bedny, na rozbředlejch zbytcích sněhu, to vůbec. Takže v během víkendu proběhla liberecká klasika Ještěd-Babylon-ZOO a byl z toho docela příjemnej vejlet. Jenom Flajšmana jsem na Ještědu nepotkal.

Tak. Dneska jsem se byl povozit. Nikdo se mnou nechtěl, tak sedlo nahoru a vyrazil jsem sám směr Krkavec. Saki mě dneska strašil, že je tam naposled honili policajti. Když jsem dorazil na druhou stranu, nikdo tam nebyl, takže jsem jezdil sám a měl trošku bobky, kdy na mě vybějne nějakej komisař Rex. Nestalo se tak a já se moh dostatečně vyblbnout v luxusních klopenkách. Tratička je to hrozně zábavná, ale jezdit sám neni vono, tak jsem to po hoďce vzal lehkym XC přes Kolomaznou pec na Košutku a na bikrosku. Tady jsem se taky projel, omrknul, co to tam stavěj prckové za ujeťárny a jel dom na večeři. Jenže zámek ve vratech od bikrosky mě najek neposlouchal. Klíč se kousnul vevnitř a nechtěl ven. Už jsem přemejšlel, že ho tam zlomim nebo sundám ze svazku a nechám v zámku, když se na mě přišel podívat Cowan (asi 13letej bikrosáček a největší moták, kterýho znám – teda snad kromě legendárního ostrovskýho Bishopa). Prej „Co to montuješ montére?“ Tak jsme společnejma silama a mym nářadím zámek rozebrali a složili, ten začal poslouchat a já mohl konečně na tu večeři.

2 thoughts on “Poslední tejden letem světem

Zanechat Odpověď

