Sobota s Robynem a Martym a Mistryní a Kamilem a Stokládou a Dvěstěkládou a Radkem „Budutamvedvě“ a Thomassem a Pavlem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

…v Nejdku a okolních kopcích

V pátek jsem se vypravil na maturák soukromý obchodky ve Varech. Sedim si pohoda u stolu a pozoruju mladý masíčko v šatičkách, když najednou zezadu na voči něčí ruce. Panejo, nějaká roštěnka, raduju se v duchu. Beru za ruce, ale má to sílu jako bejk. Naštěstí to neni chlap, je to jen nabušená roštěnka – Katarina. A že prej se jede zejtra do Nejdku pojezdit. No tak jo…

Domluva s Káťou a Emílkem (kterýmu Vít říka Kamil) na plese zní ve dvě na dráze. To samý potvrzuje Radek ráno na icq. Směr Nejdek, ve dvě jsem tam, je tam jen Katarina a Emil. Fourcrosska je trochu mokrá, ale jezdíme si ten začátek, trošku skáčeme, já vytuhláky, Káťa štýlo, Emil na svý nový motorce taky paráda. Něco fotíme. Brozák nikde.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(za fotky díky Kátě)

Přijíždí bratři Stokládovi a Robyn s Mártym, jedou z trailů, brali to nahoru károu a prej potkali Brozáka, jak to dupe po áčku. Domluva za jedna. Jedem teda takhle v sedmi na sopku. Teda tlačíme ten pekelnej kopec. Rob a Márty si dost pučujou Katarínu, neřeknou jí jinak než mistryně a ta se za to s nima nebaví. Všechno je jak má být. Pak si to dáváme dolu po pasážích. Jsem ostuda a všechny dropíky a skoky objíždim. Najednou se v lese objevuje Terka. Nikdo nechápe, kde se tam vzala, ale když pak vidim, jak se sedmimílovými skoky přesouvá z jednoho krušnokopce na druhej, je mi to jasný. Pak blbneme v novejch klopkách. Jsou mnohem menší a zavřenější než to vypadalo z fotek. Navíc mokrý a neni to prdel. Najednou zespoda tlačí Radek. No nakonec jsme se všichni sešli na jednom kopci.

Přesouváme se ke Stokládům, občerstvujeme se a vezem se postupně autama zas na kopec. V první várce vysedáme já, Káťa a Radek a mrzneme než dorazí ostatní. Z Humdrum káry pak vyskakujou další nový tváře – místní Tomass a Pavel. Už je nás kompletní desítka a mastíme to na začátek Boubína. Kus docela vrstvou sněhu (do sebe zhaledění bikeři z Nejdku a okolních vísek říkaj sněhu hanlivě plíseň a já si v duchu libuju, že se možná ještě svezu na prkýnku). Boubín už je bez sněhu, jen to trochu víc klouže. Pak dál tim pokračováním Boubína a přesun na Myší díru. Tady mi maličko přestává brzdit a šutry nejsou sranda. Dole to ještě nějakou pro mě novou zkratkou stahujeme do Nejdku, loučíme se a další parádní odpoledne je za námi…

Fotky a report jak to viděl Vít u kluků na Etbikez

Pár fotek z dráhy a jak to viděla mistryně

5 thoughts on “Sobota s Robynem a Martym a Mistryní a Kamilem a Stokládou a Dvěstěkládou a Radkem „Budutamvedvě“ a Thomassem a Pavlem

  1. K tolik propírané kauze: Tobě jsem napsal, že uvidim, že XC nezaručim. Po postupné domluvě s Káťou a 100kládama jsem usoudil, že plácat se na dráze nechci, nahoru se mnou nikdo nepojede a tak jsem vyrazil sám s tím, že vás mám u sedlovky a že vás potkám časem;-))))BTW: Kamil je Kamil stejně jako Emil Tatarkovič, ne?;-)A jinak za tu všechnu plíseň může určitě jakýsi tvoje čínský voodoo – jestli budu muset posunout RB Camp, tak si mě nepřej!Tolik mé stanovisko k jinak povedenému víkendu, mám vás rád;-)

  2. Kdyby alespoň ta plíseň! Teď už to fakt vypadá jako sníh. A kolik! Snad leda ty běžky to spravěj.

Zanechat Odpověď

