Zima to nevzdává

17-02-2008 042 - Copy

… a jako důkaz, že svojí trpělivost s letošní nepovedenou zimou nevzdávám ani já, strávil jsem víkend zimními radovánkami – v sobotu prkýnko, v neděli běžky

Takže v sobotu jsme s Andy vyrazili na Neklid. Tady sraz s Malkym a s Karin. Já osobně tu nebyl minimálně měsíc. A žádnej šlágr. Na sjezdovce zbytky sněhu, všechno zmrzlý. V parku trochu víc sněhu, běží tu i přes den jedno dělo. Takže před skokem slušná ledová plocha, za kterou by se nemuseli stydět ani na spartě. Hned při prvnim rozjezdu si chci přibrzdit a sedám si před odrazem na prdel. Zůstal tu slušnej skok se dvěma odrazy. Pod nim něco čemu říkaj funbox. Původně plocha pod tyč nebo něco. Dneska je z toho takovej divnoskok, kdy letíš 8 metrů ale kousíček na zemí a má to krátkej dopad :o) A dole ještě corner. Jo a taky bednička. Lidi nejsou, sjezdovky prázdný, takže na sjezdovce různý blbiny, sranda…

Jednou objíždim děti z lyžařský školičky, dělaj poctivýho hada, oblouky z jedný strany na druhou. Vyvážej mě čim dál víc na kraj. S vidinou dětiček rozmetanejch mojí ďábelskou rychlostí po lese, představa lyží se zbytkama zlámanejch nožiček trčících z malinkých vázání mě nutí se vyhnout a vyrazit na výlet mimo sjezdovku. Naštěstí tady docela velká pláň trávy a mechu. Surfuju si to po tom lesnim porostu a zažívám pocit jak z americkýho videjka. Ale vzdaluju se od bílý hmoty, na kterou je moje prkýnko stavěný a je čas brzdit. To mi ale dělá problémy a tak sebou místo ukázkovýho zastavení švihám do toho mechu..

Pojezdili jsme celkem možná dvě hoďky a pak hajdy dom. Přeci jenom podmínky maj do ideálu daleko. I tak jsem si po měsící na prkně dostatečně zablbnul..

V neděli volíme běžky. Já na tom stojim v podstatě potřetí v životě (nepočítaje nasilím vynucený pokus postavit se na ty neposedný klacky na lyžáku v sedmičce před třinácti lety), ale docela mě to začíná brát.

Po chvilce cestování citroušem po vrcholcích Krušnejch hor a hledání míst, kde ještě zbyl nějakej sníh, nacházíme poměrně rozsáhlý stopy u Božáku. Chtělo to sice chvilku kličkování hustym lesíkem a přebruslení potoka, ale pak už nám byl odměnou překvapivě upravenej areál. Fakt na tohle nemam odhad, takže nevim, kolik jsme toho naběhali / nachodili, ale vzhledem k únavě naší i Gucci (pes) na konci, toho bylo až nad hlavu. Důležitý je, že bylo parádní počásko, byli jsme na horách a na vzduchu a to mi stačí. Víc na fotkách…

17-02-2008 032

17-02-2008 033

17-02-2008 034

17-02-2008 038

17-02-2008 042

17-02-2008 043

17-02-2008 044

17-02-2008 045

17-02-2008 047

7 thoughts on “Zima to nevzdává

  1. před chvilkou jsem si přečetl, že čím zdatnější běžkař, tím delší hůlky si může dovolit … budu si muset pořídit sakra dlouhý klacky…

Zanechat Odpověď

