Dovča v Krušnejch

zima_neklid 038 - Copy

Samozřejmě snowboarding ale i běžky po třinácti letech…

Minulej tejden jsem vzal od středy do pátku dovču, Andy zapekla školu a vyrazili jsme do Abertam k Andységře. Ve středu příjezd na místo, rychlej oběd a hurá na Neklid. Tady sunshine, azurko, dole v údolí moře inverze – nádhera.

zima_neklid 028

Takže probíhá snowboarding, sjezdovky jsou prázdný, fronty žádný. K odpoledni je vedro a sníh je měkkej, takže se letos poprvý odvažuju naskákat Big Ben (zatim jedinej pořádnej skok co tu stojí – prej 8 metrů – pokud nepočítám 11metrový monstrum u chaty). Nic moc, dost hranim. Ale tak je začátek sezóny :o) Před čtvrtou to balíme.

Ve čtvrtek vyrážim na Neklid sám už dopoledne. Andy je nějaká nachcípaná. Zase azuro, vedro, inverze. Sníh je už ráno měkkej jak sračka po deseti pivech, takže se mi ani nechce kupovat permice. Navíc s vyhlídkou, že jí asi odpo nikomu neprodám. Tak jdu do parku. Jsou tu kluci z Neklid Local Riders a šejpujou tu velkou mrchu u chaty. Chvilku kecáme a pak jdu chvilku blbnout na bednu. Objevuje se Lukáš Kuběna – fotograf Mladý Fronty a spolužák z gymplu. Kecáme a pak jdu zaskákat na Big Ben. On něco fotí. Třeba z něj časem nějakou fotku vyloudim. Občas projede kolem někdo z kluků a skáčou na skoku u chaty nebo Big Benu. Kolem dvanáctý to balim a jedu do Abertam na oběd. Nadlábnu se a jedu s Andy zpátky na Neklid. Andy venčí Gucci a něco fotí. Přifrčel Malky ze školy užít si odpolední snowboarding. Vyškemráme zadáčo permice od někoho, kdo odjíždí a tak do čtyř jezdíme.

zima_neklid 032

zima_neklid 037

zima_neklid 038

Pátek. Dorážim tak na jedenáctou. Je tu Malky s Karin a taky Šichy, Erich, bandička Locálů atd atd. Kupuju permici a jezdíme, skáčeme, hecujeme se s Karin, kdo co předvede na Big Benu. Malky to hodnotí na asi 3:1 celkově pro Karin, ale podle mě jí nadržuje :o) Je to zas dost měkký a sníh mizí každej den. Něco po poledni dáváme oběd na Matouškovic chatě. Jandáčovo pórkovou polívku s díky odmítám a dávám chleba se salámem. Ještě se chvilku jezdí, já pak bouchnu permici srandovnímu týpkovi (hádali jsme se, jestli je sjetej nebo vožralej) a jedu za Andy do Abertam.

V sobotu hnus. To, co celej tejden tálo, dneska zmrzlo a je z toho ledovka všude, kam se podíváš. Dáváme odpočinek, relax, procházky s Gucci (labrador), válení u TV, počítání integrálů.. Večer razíme do bazénu v Potůčkách, ale už je zavřenej.

V neděli stejný počasí jako v sobotu. Na znrzlej sníh sice kydá čerstvej prašan, ale ještě je to málo, takže snowboarding až jindy. Padá rozhodnutí, že zkusíme běžky. Já na tom byl jednou v životě na lyžáku v sedmičce (před třinácti lety) a získal jsem k tomu neskutečnej odpor a zařek jsem se, že běžky už v životě na nohy nenasadim. Nicméně člověk míní, časy mění (co ví 13letej puberťák?). Šípisovo tatík vyhrabal v garáži historický dřeva Artis Rubín a takový ty srandovní kožený botky a pučil mi je. Andy fasuje od Macka luxusní Madshusy a jde se na to. Navlíkáme se do cyklistickejch hadrů. Podle Káči (Andységra) ale vypadám jako klaun a fasuju přes čapáky ještě šusťáky, abych nedělal ostudu.

abertamy bezky 002

Vyrážíme nad Abertamy, kde je hromada stop. Stoupám na to, chci udělat krok a jsem přilepenej na místě. Pod lyžema obrovský bakule sněhu. Naštěstí se to dá odrolit a když furt šoupu lyžema a nezastavuju se, tak to tolik nelepí. Razíme směr Boží Dar. Chvilku se trápim, ale pak se do toho docela dostávám. Jsem překvapenej. Ono to docela jde. Neni to takovej vopruz, jak jsem si myslel. Andy machrovala, že jako malý na tom docela běhaly, ale po chvilce jí nechávám daleko za sebou :o) Holt talent od přírody. Uběhnem/ujdem tak tři kiláky a otáčíme to zpátky. Napoprvý stačilo. To samý zpátky s kopce, sbalit fidlátka a domů na teplej čaj. Závěr: Běžky nejsou jen pro dědky a komouše. Kdyby byl čas, tak si nějaký pořídim a občas vyrazim, docela mě to chytlo. Jenže problém je, že jak je trochu sněhu, jsem každej den víkendu na prkně. Takže na běžky asi nebude čas.

abertamy bezky 003

abertamy bezky 005

abertamy bezky 008

Sorry, že to byl report jen o ježdění a žádnej bulvár okolo. Co se dělo večer po ježdění už si nepamatuju, nebo je to nepublikovatelný…

3 thoughts on “Dovča v Krušnejch

1. ty jsi ale vocas, bežky jsou pro starý dědky… prostě už nám stárneš ty starej vocase!! a navíc jsi v těch elasťákách docela sexy postarší pán ;-)Andy je taky vocas