A sníh v Krušnejch kydá dál a dál..

..takže se o víkendu samozřejmě zase jezdilo, tentokrát už letos poprvý s vlekama a lanovkama
Bohužel jsme byli líný udělat za víkend jedinou fotku. A jelikož si myslim, že jak neni u článku aspoň jedna mizerná fotka, článek nikoho nezajímá, tak aspoň krátce, aby bylo jasný, že ani v zimě se neválim doma..

Na víkend jsme vyrazili s Andy do Abertam, kde jsme se v pátek se zbytkem velký rodiny sežrali jak čuňata v pravý vesnický knajpě. Jak se to tam jmenuje netušim, ale místní omladina tomu říká honosně Klub. No takže v sobotu z ježdění nic moc nebylo. Když jsme se konečně vyhrabali z postele, vyrazili jsme na Neklid, jednou ho sjeli a dojeli k nekonečný frontě dole (jel totiž jenom jeden vlek). Takže jsme po půl hodině vyjeli nahoru, prodali permice a šli na šlapačku. Teda aspoň já. Andy fakt nebyla ve stavu cokoliv zkoušet. Já pro jistotu skoky taky vynechal (mlha jako prase, nenastříkanej dopad a ještě k tomu moje krutá kocovina) a chvilku jsem brousil bednu. Ještě ke všemu jsem si ale zapomněl doma páteřák, tak jsem to radši moc nepokoušel a po chvilce jsme to zabalili a jeli se léčit.

V neděli jsme si chtěli všechno vynahradit a vyrazili už na devátou. Ráno jsme dali Klínovec, než se stihly udělat fronty. Hned u lanovky nás uvítali nadějný fourcrossař Zdenda Plášil a zasloužilý veterán fourcrossových kolbišť Jirka „Hovado“ Cipra :o) Asi do dvanácti jsme si užívali první letošní ježdění s lanovkou, učili se switch a tak podobně. Pak jsme bouchli permice a přesunuli se na Neklid. Tady na půlku listopadu luxusní park. Dva skoky – Big Ben 7 metrů, u chaty 11 metrů. Malej corner, malá bedna, speed rail. Na skoky jsem se přeci jenom pořád necejtil, takže jsem jezdil hlavně zase bednu a trošku jsem poskákal na corneru. Jinak tady taky už bandička Kantry, bratránci Osové, Šichy, Erik, Ori atd atd., a odpoledne dokonce azuro, takže fajnovej pojezd se všim všudy. A letošní zima slibuje kotel takovejch, těšte se…

Příště snad už i nějaký obrázky..

One thought on “A sníh v Krušnejch kydá dál a dál..

Zanechat Odpověď

