Sype snížek, sype…

img_6581 - Copy

Přes tejden na horách slušně nakydalo, takže o víkendu proběhl na Neklidu druhej letošní snowboarding..
V sobotu ráno jsem ještě přidělal vázko na svoje nový bílý Nitro, hodil starou těžkou mrchu do kouta a vyrazili jsme s Andy k Malkymu. Tam jsme se nalodili do jeho Vopla (narozdíl ode mě už má zimáky) a ještě s Karin vyrazili na Neklid. Nadílka sněhu byla fakt luxusní a chvilkama ještě sypalo; závěje po kolena nic zvláštního. Byly tu dvě PVC (jedno s kopce s odrazem dál mě fakt bavilo), tyč šestka a takovej skok do prašanu – spíš drop – ale dalo se na něm solidně vyblbnout na začátek sezony. Celkem se tu během dne vystřídala partička tak 15ti lidí.

Odpo přijel malý velký kápo Hugo z Božáku se svejma nohsledama a postavili na začátek listopadu docela velkej skok. Dost lidí hranilo a vlálo, tak jsem si nechal zajít chuť a zkoušel 180 na malym dropu. Pak jsme ještě sjeli o kus dolu ke Kantrymu, Osmanovi a Tomášovi na jejich soukromej skok :o) do čerstvýho prašánku a pomalu to zabalili. Andy začaly hned na začátku tlačit nový botky, tak celý odpo jen mrzla u chaty.

Takže v neděli jsem vyrazil bez ní. Nahoře nakydáno zas o poznání víc a furt chumelilo. Tentokrát už bylo dobrodružství se nahoru i dostat. Nějaký Plzeňáci se zasekli uprostřed silnice a začali nandavat řetězy a Malkymu začaly povolovat nervy :o) Naštěstí přijel pan Pluh a všechny zachránil.

V neděli se jezdilo to samý, jen malý PVC jsme šoupli tak, aby se z jeho konce dal skočit ještě dropík. Karin začala upravovat malej skok, ale pak k jejímu velkýmu zklamání všichni lítali na velkym. I já jsem se odhodlal :o) Bylo to příjemný se trošku proletět, skok byl pohodovej. Pak nám ho teda lyžaři trošku nakopali a už občas trochu divně kopal. Jinak se odpoledne spustila nehorázná chumelenice a vánice, takže všichni byli jak vodníci ať měli hadry od HF nebo od strejdy Burtona. Když už jsme byli prochcaný a zmrzlý fakt fest, jelo se dolu.

Doufejme, že to nebyla poslední letošní nadílka sněhu a že takhle sypat bude ještě dlouho, aby nám na neklidu co nejdřív vyrostl pořádnej park a začlo se fakt jezdit. Každopádně víkend to byl luxusní. Víc takovejch!

Ještě tři fotečky z vánice od Járy v pořadí Malky indy, já vlajka, já indy. Příště snad víc fotek, až bude lepší počásko..

img_6578

img_6579

img_6581

4 thoughts on “Sype snížek, sype…

  1. to malky: to jo ty vole .. ještě proti těm týpkům u chaty (který jsou ve skutečnosti o hlavz větší než já..)to Radek: nekecej blbosti..

Zanechat Odpověď

