Pražský podzim – sobota Modřany, neděle Zbraslav s Maňasem

img_5535 - Copy

Víkend jsem trávil s Andy v Praze, takže jsem neváhal a vzal s sebou kolo. V pátek po příjezdu decentní vínová kalbička u Šípise na bytě, šest lidí v jednom pokoji, ve vedlejšim pokoji si to rozdává spolubydlící páreček. Holčina předvádí, jak si umí pěkně zakřičet. Atmosféra, jak má bejt.

V sobotu jsme byli líný vstávat a Andy i jezdit, takže jsme zajeli jen do Modřan, protože to bylo blízko. Já jezdit, Andy zewlit. Tady na muj vkus obří skoky. Byl jsem tu několikrát, ale vždycky skáču jen lajničku dropík, lavice, klopka, lavička (kdo to tam zná, ví). To samý i tentokrát. Baví mě trefovat dropík do dopadu do boku, ale s lavicí se tentokrát peru, jeden kůň za druhym a samá hrana. Aspoň na malý lavičce si vyhraju a zkoušim blbosti. Po necelý hodině to balíme. Jezdit sám, žádnej šlágr. Foťák jsme bohužel nechali doma.

Jedem se nadlábnout a pak se kulturně vyžít (máme volňásky na představení moderního scénickýho tance – byl jsem překvapenej a nadšenej). Večer lahvová Plzeň za 39,- v pizzerce a na kutě.

Neděle. Dopoledne sraz s Maňasem. Sledujeme jeho Passata někam k ZOO nad Zbraslaví. Necháváme auta mezi dvěma kopci – Závist a Šance. Pro dnešek dáme Závist.

img_5519

Tlačíme nahoru trailem, kterej se jmenuje Plot. Dojezd je podél poničenýho pletiva. Když nedáš zatáčku, poletíš přes plot do zahrady. Prej už se to někomu podařilo. Tenhle úsek je malinko ostřejší a Andy je hned pěkně otrávená a chce to zabalit, že tohle teda jezdit nebude :o) Naštěstí vršek už je pohoda. Tlačíme nahoru snad půl hodiny. Netušil jsem, že v Praze jsou kopce. Jsme konečně nahoře a jdem na to. Začátek po hřebeni. Prej se to jmenuje HoČiMin. Jen šlápni a houpej se, radí Maňas. A taky, že jo. Baví mě to moc. Jen se houpeš po hřebeni, přírodní boule nahoru dolu. Pak dál po hřebeni, chvilku po rovince, pak proplejtání singletrackem, chvilku docela rovná palba a konec techničtější kolem toho plotu. Je to překvapivě dlouhý a zábavný svezení. Freeride v Praze .. to je prdel.

Drápem se nahoru podruhý. Tentokrát trailem zvanym Lavina. Podle volnejch šutrů. Teď na podzim je to kromě laviny šutrů ještě lavina listí. Tudy je to rychlejší ale krpál jako kráva, kterej nás vyšťavuje (schválně zmiňuju, později pochopíte).

img_5527

img_6545

img_6546

Jsme skoro nahoře, odpočíváme, Andy volá mamince, Maňas se válí na kládě (taky schválně zmiňuju, pochopíte později).

img_6549

Dáváme to dolu podruhý, už vim, co čekat, jede se mi líp. Místama cvakáme rychlý improvizovaný fotky. Jsme dole a Maňas „doprdele, nemam klíče od auta, budou určitě u tý klády, jak jsem ležel“. Paráda. To mi děláš schválně?

Andy už toho má fakt dost, lehá do kufru Citrouše a podřimuje, já mastim s Maňasem Lavinou potřetí nahoru. Klíče jsou fakt u tý klády. Dotáhnem to nahoru a dáváme si to potřetí. V kuse na jeden zátah je to ještě zábavnější. Visim za nim, proplejtáme se mezi stromama, podzim kolem, pohoda.

Dole budíme Andy, loučíme se a mastíme dom.

Ty hezčí fotky, na kterejch jsem já, jsou od Maňase (více brzy na http://www.manasovo.cz), ty horší, na kterejch je Maňas, jsou ode mě :o) Fakt jsme fotili hodně narychlo. Chtěli jsme si užít jedno z posledních letošních ježdění…

img_5535

img_5536

img_5537

img_5542

img_6553

img_6554

img_6555

img_6557

img_6559

Zanechat Odpověď

