Camp je za náma

…a já ležim doma s bolavym krkem zamotanym v šále a píšu vám report
Jo, krušnohorská zima mě dostala. Hovado říká, že to je tim, že jsem nechlastal a šel brzo spát. Ale co? Ví hovno! On tam nebyl. On se radši honil po bikrosce v Milovicích.

No ale popořadě. Camp už letos nebyl Norco Camp, ale RB Camp. Většina nás normálních smrtelníků to ale ani nepocítila. Prostě parádní poježdění jako vždycky předtim. O tom to je, ať se to jmenuje, jak chce. Trošku kecám, RB zatáhlo gulášek k sobotní večeři pro všechny. No ale ten jsem si stejně nedal. Sakra už zase předbíhám..

Takže jsme s Andy tušili, co se bude v pátek večer dít za zvěrstva (více na etbikez.com, 720.cz, manasovo.cz a podobnejch pochybnejch bulvárech) a vyrazili radši až v sobotu ráno. Příjezd na louku plnou stanů, aut, kol a potácejících se střízlivějících zombie .. a hlavně kurevská zima. Honem do sebe koláček od Draxíků a hodně horkýho čaje s rumem a mastíme do první skupiny. Bus nás hází na známou zatáčku mezi Nejdkem a Perninkem. Do sedel a šlapeme na začátek Boubína. Hrozný bahno, klouže to jako svině, po prvních pár metrech jsme zcákaný od hlavy k patě. Vyjížděj se ukrutný koryta, ale zas se do nich dá pěkně vopřít v zatáčkách a to mě baví. XC přesun na Rosu. Tady ty skoky na starejch základech. Na fotkách to nevypadalo tak nebezpečně, první má kratičkej dopádek, radši to nechávám jinejm střelcům. Maňas nám dělá radost a vysílá krutýho heiníka na prvnim, Emílek pouští suicide, Špagát dobře na pevňáku, Čárys nepřestává hecovat Káťu, ale ta se nenechá. Dál po trailu, místy dost prudký pasáže, už si to tu nějak nepamatuju. Pak do Nejdku ještě přes takovej divnoskok na Uran, ale tam se nás většina ztrácí a potkáváme ET gang až v Nejdku u busu.

Do busu, igeliťák pod zadek a hurá zas nahoru. Zas Boubín a z něj rovnou na Myší díru. Nějaká nová zkratka. Luxus. Zas kousek přesun a pak už ta Díra. Tady dost šutry – fakt technika. A zas do Nejdku. Nad Nejdkem si ještě Heiník, Čárys, 200klada a Maňas „slanili“ skalku a pak rychlá zastávka na 4X. Tady já konflikt s nervóznim týpkem, kterýmu jsem přejel anglickej trávník. Pár skoků a na bus.

Pak to samý ještě jednou (asi nejlepší kombinace podle mě). Při přejezdu na Myší díru kameraman Pepa trhá řetěz. Všichni projížděj kolem a serou na něj. Tak stavim a nejtujeme. Nikdo nečeká, tak si aspoň dáváme celou Díru a kus v celku a dojíždíme grupu až na přejezdu asfaltky. Je to mnohem zábavnější na jeden zátah bez čekání, ale ruce jsou cejtit.

Naposled do busu, Boubín, Rosa – tady odbočka přes novinku – rychlou houpavou střelbu zvanou Vlčí trail do Hamrů a do campu.

Nemocnou Terku, která to zabalila po první jízdě necháváme stavět stan :o) a letíme s Andy Citroušem na rodinnou oslavu do Abertam. Tady sprcha, cpeme si pupky a zpátky do Hamrů do Schwarzu na promítačku fotek a „kalbu“. Pro mě se kalba nekoná, jsem línej pěšky, tak jsem tu autem. Dávám Birela a v devět skoro usínám a přesouváme se do campu (vostudy).

Máme toho fakt plný kecky. Celodenní ježdění dělá svoje. Každopádně snad nejlepší pojezd letos. Mě to bavilo hodně, narozdíl od jara mi to brzdilo a moh jsem si to naplno užít. I Andy si určitě posunula svý hranice. Jezdila vzadu s holkama a Karlos je hecoval. Jeho mocný „lokty nahoru“ se neslo nad hřebeny krušnohoří. Já jezdil taky vzadu a čekal na Andy a Radek ani jednou v autobuse nezapomněl připomenout, že Perry jezdí pomalu.

No počkej, zejtra tě ještě zbloguju. Nedělní část campu zejtra, nějak jsem se moc rozepsal…

Kotel fotek na ETBikez.com. Však se kvůli nim Stoklackové něco naběhali..

5 thoughts on “Camp je za náma

  1. SAKRA!!!jako fakt na prd pac to tam fakt bylo skvely jako obvykle..jen ja simuluju v posteli:-\…tak na jare:))

  2. Nadpisvíte že šumivý acylpirin aplikovaný po konzumaci alkoholu (ve stavu nazývaném kocovina) vám může způsobit krvácení žaludku?

  3. Tisíceré díky za výpomoc s řetězem… a sorry, že jsem tě pak na Díře brzdil, já ten trail prostě neumím.

Zanechat Odpověď

