A je tu zase bikros..

bikros litomerice 2007 007 - Copy

..Liťák volá (asi šestý závod ČP BMX a MTB na BMX dráze, Litoměřice, neděle 23.9.)

V neděli ráno další rodinnej výlet, tentokrát do Litoměřic (já, Andy, Malky, Karin, Opel Astra Combi). Cestou se bavíme každej po svym, Andy třeba počítá elektrárenský komíny. Těch bylo :o) Na litoměřickou dráhu jsem byl zvědavej, ješte jsem tam nebyl.

Jsme na místě trošku pozdě, blesková registrace, oblíkačky, trénink rovnou se starťákem, volnej nestíháme. Po pár jízdách je jasný, že dráha mi vyloženě nesedí. Všechno je hrozně krátký a vysoký. Je to celkově hrozně pomalý a já si navíc nejsem schopnej zapamatovat technický pasáže a každou jízdu to jezdim jinak. Chtělo to víc najet.

Rozlosování do rozjížděk, moc nás tu neni. Na kopci nad náma se totiž ten samej den jede Českej pohár 4X a dost lidí je tam. Blbý načasování nebo schválnost? Do jízd fasuju Malkyho (já se ho nezbavim), kluka z Dookie, kterýho znám od vidění, ale nejsem schopnej si zapamatovat jméno a dva lokály. Jeden z nich to má očividně docela najetý. Malky rozjížďky s přehledem vyhrává; já dojezdy 3, 4, 4.

bikros litomerice 2007 002

bikros litomerice 2007 003

Jsem nasranej a jdu do opravky. Tam fasuju Zdendu Fafela, dva Jomáky Adama a Adama (Krysu) a myslim toho lokála z mý rozjížďky. Fafel nám nakládá, já se peru s Krysou o druhej flek, ale bohužel je v cíli o kousek dřív a já končim těsně za branama semifinále.

bikros litomerice 2007 007

bikros litomerice 2007 011

bikros litomerice 2007 012

Na pomalý dráze jsem se ani moc nezapotil, tak si jdu ve volnejch chvílích ještě poskákat trailsíky. Ostatní se prokousávaj skrz semi do fajnlu. Finále vyhrál Malky (zase), druhej Matoušek z Pardubek, třetí Jířa Penc, čtvrtej malej lítající Patrik Zámečník, pátej kraslickej drsňák Míra Kabelka. Hehe výsledky si nikdy nepamatuju, tak sockuju od Jirky z etbikez, díky, Jiří. Diskvalifikovanej byl ve finále bratranec Malkyho bratrance Chalupný z Bíliny, kterej se snažil sejmout, co potkal a ještě jezdil mimo dráhu.

bikros litomerice 2007 019

Když jsme měli odjeto, šli jsme se ještě mrknout nahoru na kopec na závěrečný jízdy fourcrossu. Dráha masakr, hroznej kalup, velký skoky. Každej rok, je tu něco novýho, je vidět, že místní tu dřou. V první klopce snad každou jízdu někdo lehnul nebo minimálně kola o sebe škrtaly. V těch bombách jsem jim to fakt nezáviděl. Velkej respekt všem klukům, který jezděj fourcross na pohárový úrovni, protože je to fakt jinde, než když jsme se před pěti lety začínali honit po kopci ve dvou a pak ve čtyřech. Každopádně parádní závěr litoměřickýho tripu. Výsledky 4X nevim, to někde jinde.

bikros litomerice 2007 015

bikros litomerice 2007 017

7 thoughts on “A je tu zase bikros..

  1. jo jo, je vidět, že ti Olčus dobře vaří…. musel jsem sem tu fotku dát; začly se tu množit seriózní sportovní fotky a to bulváru nedělá dobře..

  2. HEHE si vařím sám a je to na mě znát 😉 svaly jsou všude, hlavně pekáč buchet 😉

  3. pekáč buchet „tvejch“ přivez do Bíliny budu se těšit ;-), jo a tvarohový jsou bomba 😉

Zanechat Odpověď

