5. závod Českého poháru BMX a MTB na BMX dráze v Mariánských lázních (15.9.)

marjanky5 - Copy

Po čtvrt roce zase bikros, tentokrát v Marjánkách…

Takže v sobotu jsme naložili Malkyho Opel Astra KOMBI a udělali si rodinnej výlet do Marjánek. Tzn. já plus Andy vs. Malky plus Karin. Po čtvrt roce na bikrosce, ale člověk ty samý ksichty většinou vidí na fourcrossech, takže rychlý zdravení se všema a hurá trénink. ML dráha má jen čtyři rovinky naštěstí, takže fyzičku moc neprověří. O to zajímavější jsou souboje ve všech klopenkách, který jsou tu hodně zavřený.

 

První rovka je letos kompletně nová. Malej dablík, větší dablík, největší dablík. Nebo možná spíš postupáky. Tak něco. Podle mě rychlejší projet než skákat. Zbytek beze změny. Poslední rovka technická. Všechny nás trápí místní moderní Random Gate. Brána padá náhodně v intervalu 1 – 5 sekund. Napřed to nechápu a čumim dolu na bránu, až padne. Pak koukám, že jsou tam normálně světla, takže už jedu podle nich. Nicméně starty nic moc. Minulou sezónu jsem ještě poctivě trénoval starty v Plzni na bikrosce a byly celkem solidní. Letos na to seru a taky to podle toho vypadá.

Do jízdy fasuju Malkyho, spíkra Matea, fandu do železnice Pepu Steina, Adama Jomáka Zicha a ještě dva klučiny v červenym. Takže první jízda, start na hovno, někdo mě zavírá z obou stran, jsem poslední. Dva klučiny v červenym předjíždim v první a třetí klopce. Mateo trhá po startu řetěz, jsem čtvrtej.

Druhá jízda už trochu lepší. Malky zas vyhrává start cíl, Mateo mi taky ujíždí, Pepu jsem myslim předjel v první klopce, ale pak na druhý šlapavý rovce šlápne do svejch nablejskanejch SPD a jde přede mě. Jsem zas čtvrtej.

marjanky1

marjanky2

Třetí jízda tak nějak podobně, myslim.

marjanky5

Zatím Jirka „Hovado“ Cipra zázračně vyhrává všechny svoje rozjížďky. Holt stačí rychle šlapat a nemusíte umět ani moc jezdit :o)

marjanky3

Jeho synek Kuba „Malý Hovado“ Cipra si z něj bere příklad a v kategorii šesteček se taky statečně pere.

marjanky4

Konec rozjížděk, počítání výsledků, holky si zatím hrajou s místnim vlkodlakem…

marjanky karin a pes

…A my jdem na opravky. Moje tři čtvrtý fleky mě vyslaly do opravky o semifinále. Tam jsem si trošku udělal radost a opravku vyhrál, jdu dál do semi.

marjanky6

marjanky7

marjanky8

Takže jdeme na semi.

marjanky9

Malky vyhrává nehoráznym náskokem.

marjanky10

Já to kurvim už od začátku, pak se pokoušim ještě někoho předjet, abych šel aspoň do opravek, ale nedaří se nedaří. Dokonce mi padá noha a tak podobně…

marjanky11

..dojíždim poslední a pro dnešek koncim.

marjanky12

marjanky13

Šťastnější kucí jdou do finále MTB Hobby. Start je celkem vyrovnanej…

marjanky14

..pak za to Malky bere a ujíždí dopředu, MX Adam Stašek mu dejchá na záda.

marjanky15

marjanky16

V poslední klopce Adam padá, raduje se Zdenda Plášil, kterej jde tim pádem na druhej flek, třetí místní zabiják věčně usměvavej Pája Kubička, čtvrtej Jířa Penc a na pátej flek se prošlapal Hovado Cipra.

marjanky18

Pak si svůj fajnl vodjeli i MTB Elite…

marjanky17

…a mohlo se jet domů.

Jo, samozřejmě tam jezdili hlavně bikrosáci ma těch malejch srandovních kolech, ale to nikoho nezajímá :o)

3 thoughts on “5. závod Českého poháru BMX a MTB na BMX dráze v Mariánských lázních (15.9.)

  1. hej, já ti dám zázračně vyhrává!!!! já vyhrál všechno a na pohodu 😉 ve finále bohužel napíču start takže škoda…

Zanechat Odpověď

